Vi søger en erfaren IT-supporter til vores IT-team

Sætter du en ære i at levere god service, og tænker du naturligt optimering ind i alle processer?  

Så er du måske vores nye kollega!

Acubiz A/S er en vækstvirksomhed, der i mere end 20 år har specialiseret sig i udvikling af Expense Management services med produktet Acubiz EMS. Organisationen er gearet til fortsat vækst og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde.

Acubiz har en klar ambition om at være en af de førende udbydere af Expense Management, og det stiller krav til både vores software og den platform, de afvikles på.

Derfor ønsker vi at udvide vores IT Operations med en IT-Supporter.

Med reference til vores CTO tilbydes du en attraktiv stilling, der indeholder en masse faglige udfordringer. Din rolle er at skabe en holde dine kolleger i luften på deres computere og mobiltelefoner, samtidig med at tilsikre en optimal udnyttelse af vores Office 365.

Dine arbejdsopgaver i hovedtræk:

Dine typiske arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Daglig håndtering af pc, printer og mobiltelefoner.
  • Fejlfinding, problemløsning og support på Office 365
  • Deltage i udrulning, styring og test af ny software og teknologier
  • Deltage i udarbejdelse og gennemførsel af forskellige interne ad hoc IT-projekter

Dine faglige kompetencer:

Vi forestiller os, at du har erfaring fra tilsvarende stilling, hvor du har tilegnet dig følgende kompetencer:

  • Erfaring med generel IT-support
  • Erfaring med administration af Office 365
  • Stor erfaring med konfiguration og opsætning af PC
  • Erfaring med Cloud Services og Private Cloud
  • Dokumenteret erfaring med VMware og Windows server
  • Kendskab til AWS, Google Cloud og Azure
  • Gode sproglige kompetencer i både dansk og engelsk

Dine personlige egenskaber:

  • Kan tænke kreativt og ud af boksen i jagt på den optimale løsning
  • Er struktureret, men ved også, at hver dag ikke altid kan planlægges
  • Er nysgerrig efter at lære og har let ved at sætte dig ind i nyt stof
  • Er problemløseren, der ikke giver op, og vedholdende forfølger udfordrende opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt, samtidig med at du er en teamplayer
  • Er god til at kommunikere og formidle din faglighed og løsningsforslag

Om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Acubiz er et team på 35, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores 750 kunder er J. Lauritzen, ISS, Uhrenholt, Kammeradvokaten og Pandora.

Din Ansøgning

Din ansøgning samt CV skal du sende til kno@acubiz.com. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kristian Norrbohm på 5363 4114.

Vi indkalder løbende til samtale.