Ofte stillede spørgsmål

I kalendertid tager det typisk 4 uger for en standardimplementering. Reelt tidsforbrug for din finans- og økonomiafdeling er ca. tre dage.

Det skal finans- og økonomiafdelingen samt eventuelt de ledende godkendere.

Typisk under to timer.

I får typisk bistand fra jeres ERP-konsulent. Knap to timers arbejde – så er det klaret.

Ja, det er en del af implementeringen. De skal på et kursus, som almindeligvis afholdes hos jer.

Brugerne bliver uddannet internt af superbrugerne.

Det er en del af Acubiz' service. Vi sørger for integrationen.

Kreditkort eller ej. Alle medarbejdere kan lave afregninger i Acubiz EMS.

Acubiz er ISAE 3402 Type II certificeret, hvilket garanterer, at vi som serviceleverandør overholder standarden for drift, sikkerhed og arbejdsgange. Den dokumenterer desuden, at vores tjenester håndterer alle data korrekt.

Data på vores servere er krypteret, og ingen andre end jer har derfor adgang til data. Vi har ingen kreditkortnumre eller medarbejdernavne registreret i vores system.

Alle medarbejdere hos Acubiz har underskrevet en tro-og loveerklæring om fortrolighed.

Vi kan integrere til alle ERP- og lønsystemer.

Alle kreditkort og alle rejsekonti.

Der er 25 tilgængelige sprog på Acubiz EMS. Sprogstyring ligger på medarbejderens profil, og kan derfor tilpasses den enkelte. Der kan også vælges individuelt sprog for fx rykker-mails.

Ca. 24 timer – uanset, om medarbejderen har afsluttet sin afregning eller ej.

Bruger medarbejderne kreditkort, er 80% af tastearbejdet gjort på forhånd. Kun ved kontantudlæg skal medarbejderen registrere udlægget i systemet.

Acubiz strømliner samtidig virksomhedens processer på medarbejderudlæg, diæter, kørsel mm. En udgift er synlig mindre end 48 timer efter, at transaktionen har fundet sted. Det giver fuldstændig gennemsigtighed på alle niveauer - og dermed overblik over de kommende udgifter.

I et manuelt system kan der gå op til tre måneder før en udgift figurerer i regnskabet.

Ja. Hosting er en del af Acubiz Expense Management Service, og prisen for hosting er inkluderet. Acubiz er en cloud-baseret løsning.

Vi tager ansvar for backup af jeres data, som uploades til Acubiz EMS. Backup indgår som en del af vores hosting-pakke.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende