Travel Risk Management – Rejsesikkerhed for medarbejderne i samarbejde med Safeture

Tag kontrol over medarbejdernes rejsesikkerhed

Minimér risici og vær fuldt forberedte når medarbejdere tager på forretningsrejser.

Gennem Safeture platformen kan din virksomhed få adgang til effektiv håndtering af risici, rejsesikkerhed, generel sikkerhed og eventuelle krisesituationer for jeres medarbejdere verden over.

Acubiz hjerte

Oplysning og vejledning er nøglen til tryghed

Nem forberedelse og hurtig information på stedet

Safetures analytikere overvåger hele verden 24/7, og du får dermed altid adgang til opdaterede risikovurderinger samt vished om hurtig vejledning hvis noget uforudset skulle ske. Din virksomhed kan dermed trygt sende medarbejdere på forretningsrejser.

Platformen giver overblik over medarbejdernes lokationer og mulighed for alarmering og hjælp til medarbejderne og virksomheden, hvis der opstår situationer hvor hurtige beslutninger er nødvendige.

Forretningsrejser og COVID-19

COVID-19 pandemien påvirker i øjeblikket hele verden. Forskellige restriktioner, som løbende ændres, på tværs af lande verden over gør det svært at planlægge forretningsrejser. I samarbejde med Safeture giver vi fri adgang til nedenstående interaktive kort, som samler og præsenterer et overblik over alle tilgængelige restriktionsdata for de enkelte lande verden over. Formålet er at gøre det lettere at planlægge rejseaktivitet. Brug kortet til at finde den aktuelle landestatus og dets overordnede retningslinjer for bl.a. grænser og lufthavne samt links til yderligere information. Data opdateres løbende af Safeture.

Vi samarbejder med Safeture

Tryghed på tværs af landegrænser

Sammen med Safeture, klæder vi virksomheder og medarbejdere på til fortsat at passe nationale og internationale arbejdsopgaver på sikker og tryg vis.

Safeture logo

Sådan fungerer det

Ønsker I at sætte fokus på Travel Risk Management, er Safeture det rette valg. Safeture leverer en samlet platform med både mobil-app og web-app samt adgang til en række assistanceservices jf. behov. Med Acubiz er det nemt og enkelt at registrere og håndtere de udgifter der måtte være i forbindelse med forretningsrejserne.

Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende