Travel Account Plus – faktura og bekræftelse

Få sendt rejsefakturaer og bookingbekræftelse direkte til jeres løsning

Travel Account Plus (TAC+) integrerer direkte mellem jeres rejsebureau og Acubiz løsningen. Vi indgår en aftale med jeres rejsebureau om at sende fakturaer og bookingbekræftelse videre til jeres løsning, således I ikke længere skal indtaste dem selv.

Service illustration: Travel Account Plus

Spring mellemledet (og tastearbejdet) over

Automatisk match mellem faktura og kreditkorttransaktion

Fakturaen fra jeres rejsebureau bliver matchet direkte med kreditkorttransaktionen. Derudover slipper den rejsende for selv at skulle uploade bookingbekræftelsen til løsningen. Den rejsende får selvfølgelig også bekræftelsen på e-mail

  • Direkte integration mellem jeres rejsebureau og Acubiz
  • Rejsefakturaer og bookingbekræftelse sendes til jeres løsning
  • Spar tid – I slipper for det manuelle tastearbejde
  • Kræver blot navnet på jeres rejsebureau

Hvordan tilkobles denne service?

Travel Account Plus kan kobles på din løsning alt efter hvilken løsning du vælger, eller har. Det eneste I skal gøre er, at oplyse navnet på jeres rejsebureau. Kontakt os for at høre mere.

Vi tilbyder tre forskellige løsninger, og du kan derfor finde den løsning der passer til netop din virksomheds behov. Vil I gerne have optimeret endnu flere processer, kan I gøre brug af vores expense management-relaterede services.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende