Lad Acubiz Single Sign-On forenkle loginprocessen

Simpel login-proces for alle brugere

Slip for at logge ind hver gang I skal benytte Acubiz – både på web- og mobilapplikation. I forbliver logget ind, hvilket bidrager til hurtigere afregning af jeres forskellige udgifter. Medarbejdere bliver fri for at huske endnu et password. Virksomheden opnår mere kontrol og øget sikkerhed, da loginoplysninger administreres centralt og internt. 

En service med stor værdi for brugerne

Flere passwords? Nej tak.

Med Single Sign-On administreres alle loginoplysninger fra centralt hold – og internt. I sparer både tid med at logge ind, og I behøver ikke at huske på flere passwords end I gør i forvejen. IT-afdelingen skal heller ikke længere bruge tid på henvendelser omkring glemte login-oplysninger.

PRODUKTBLAD (PDF)

Hvordan opsættes SSO?

Har I en Identity Provider (IdP) infrastruktur tilknyttet, kan I også anvende Acubiz SSO. Acubiz skal blot synkroniseres med jeres IdP, som fx Microsoft AD FS eller Microsoft Azure AD.  I kan blot fjerne eller tilføje brugere ét sted – i jeres IdP. Denne service er altså medvirkende til at øge datasikkerheden og sikre IT-miljøet bedre.

Hvordan tilkobles denne service?

Single Sign-On er en tillægsservice, som kan tilkobles jeres løsning alt efter hvilket setup I vil have eller allerede har.

Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende