Single Sign-On – Log på Acubiz én gang for alle

Simpel login-proces for alle brugere

Slip for at logge ind hver gang I skal bruge vores web-app. Med Single Sign-On vil I forblive logget ind, og det vil bidrage til en endnu hurtigere proces når det gælder håndtering af virksomhedens udgifter. Ligeledes er I fri for at huske endnu et password.

Service illustration: Single Sign-On

Simpel service med stor værdi for brugerene

Flere passwords? Nej tak.

Med Single Sign-On administreres alle loginoplysninger fra centralt hold. I sparer både tid med at logge ind, og I behøver ikke at huske på flere passwords end I gør i forvejen. IT-afdelingen skal heller ikke længere bruge tid på henvendelser omkring glemte login-oplysninger. PRODUKTBLAD (PDF)

Hvordan tilkobles denne service?

Single Sign-On er en tillægsservice, som kan tilkobles jeres løsning alt efter hvilket setup I vil have eller allerede har.

Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende