Invoice Management – fakturahåndtering

Automatisk og digitalt workflow til håndtering af leverandørfakturaer

Med Invoice Management, får du et automatisk og digitalt workflow til håndtering af virksomhedens omkostningsfakturaer (herunder kreditorinformation), korrekt afløftning og aflæsning af data samt fuldt overblik. Det giver jer samtidig en effektiv godkendelsesproces, som kan håndteres på farten via vores mobil-app Acubiz One.

Service illustration: Invoice Management

Fakturahåndtering må gerne være nemt

Slut med langsommelige papirbårne processer

Automatisk kontering af fakturaer sker på baggrund af opsat standardkontering på den enkelte kreditor, og en given faktura vedhæftes som bilag (pdf, png eller jpg). Dokumentation er dermed altid tilgængelig elektronisk. Som godkender kan du nemt og hurtigt godkende fakturaer, hvorefter de automatisk sendes videre til bogføring i jeres ERP-system.

  • Digitalisering af fakturahåndtering, korrekt afløftning og automatisk kontering.
  • Cloud-baseret så du kan håndtere omkostningsfakturaer uanset tid og sted.
  • Effektiv og fleksibel godkenderproces – definér selv godkender efter behov (anvend op til to godkendere).
  • Undgå komplekse indkøbssystemer og omkostningsfakturaer i jeres varekøbsflow.

Hvordan tilkobles denne service?

Invoice Management kan kobles på din løsning alt efter hvilken løsning du vælger, eller har. Kontakt os for at høre mere.

Vi tilbyder tre forskellige løsninger, og du kan derfor finde den løsning der passer til netop din virksomheds behov. Vil I gerne have optimeret endnu flere processer, kan I gøre brug af vores expense management-relaterede services.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende