Company Policy Manager – overholdelse af politikker

Gennemsigtighed og overholdelse af retningslinjer

Company Policy Manager sikrer, at medarbejdere og brugere af Acubiz overholder virksomhedens retningslinjer og politikker i forbindelse med udgifter. I kan selv fastsætte kontrolkriterier, stikprøvefrekvens samt hvilke omkostningstyper, der skal sættes krav til.

Service Illustration: Company Policy Manager

Tilpas ud fra jeres virksomhedspolitik

Gennemsigtighed = positiv regulering

Ved hjælp af Robotic Process Automation (RPA) bliver det nemmere at kontrollere omkostninger. Det skaber gennemsigtighed, som regulerer adfærd omkring udgifterne i en positiv retning.

Kontrollér selv beløbsgrænser på alt fra en til flere medarbejdere eller omkostningskonti – også i specifikke lande. Eksempelvis vil en medarbejder blive adviseret, når vedkommende overskrider en opsat grænse. Medarbejderen vil blive bedt om at tilføje en kommentar til transaktionen. Det er også muligt, at lade de overskredne grænser blive udtaget til kontrol i Finansafdelingen.

  • Sikrer at medarbejdere og brugere af Acubiz overholder virksomhedens politikker, regler og retningslinjer for udgifter
  • Sæt kriterierne efter jeres behov (f.eks. beløbsgrænse, krav om elektronisk dokumentation mm.)
  • Skab gennemsigtighed og kvalificeret kontrol på løbende basis
  • Definér selv stikprøvekontroller

Hvordan tilkobles denne service?

Company Policy Manager kan kobles på din løsning alt efter hvilken løsning du vælger, eller har. Kontakt os for at høre mere.

Vi tilbyder tre forskellige løsninger, og du kan derfor finde den løsning der passer til netop din virksomheds behov. Vil I gerne have optimeret endnu flere processer, kan I gøre brug af vores expense management-relaterede services.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende