Company Policy Manager – Overholdelse af politikker

Gennemsigtighed og overholdelse af retningslinjer

Company Policy Manager sikrer, at medarbejdere og brugere af Acubiz overholder virksomhedens retningslinjer og politikker i forbindelse med udgifter. I kan selv fastsætte kontrolkriterier, stikprøvefrekvens samt hvilke omkostningstyper, der skal sættes krav til.

Service Illustration: Company Policy Manager

Tilpasses efter egen virksomhedspolitik

Gennemsigtighed = positiv regulering

Ved hjælp af Robotic Process Automation (RPA) bliver det nemmere at kontrollere omkostninger. Det skaber gennemsigtighed, som regulerer adfærd omkring udgifterne i en positiv retning.

Kontrollér selv beløbsgrænser på alt fra en til flere medarbejdere eller omkostningskonti – også i specifikke lande. Eksempelvis vil en medarbejder blive adviseret, når vedkommende overskrider en opsat grænse.

Medarbejderen vil blive bedt om at tilføje en kommentar til transaktionen. Det er også muligt, at lade de overskredne grænser blive udtaget til kontrol i finansafdelingen.

PRODUKTBLAD (PDF) 

Sådan fungerer det

Company Policy Manager er en tillægsservice, som kan tilkobles jeres løsning alt efter hvilket setup I vil have eller allerede har.

Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov. 

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende