Company Policy Manager – Overholdelse af politikker
Gennemsigtighed og overholdelse af retningslinjer
Company Policy Manager sikrer, at medarbejdere og brugere af Acubiz overholder virksomhedens retningslinjer og politikker i forbindelse med udgifter. I kan selv fastsætte kontrolkriterier, stikprøvefrekvens samt hvilke omkostningstyper, der skal sættes krav til.

Tilpasses efter egen virksomhedspolitik
Gennemsigtighed = positiv regulering
Ved hjælp af Robotic Process Automation (RPA) bliver det nemmere at kontrollere omkostninger. Det skaber gennemsigtighed, som regulerer adfærd omkring udgifterne i en positiv retning.
Kontrollér selv beløbsgrænser på alt fra en til flere medarbejdere eller omkostningskonti – også i specifikke lande. Eksempelvis vil en medarbejder blive adviseret, når vedkommende overskrider en opsat grænse.
Medarbejderen vil blive bedt om at tilføje en kommentar til transaktionen. Det er også muligt, at lade de overskredne grænser blive udtaget til kontrol i finansafdelingen.
- Sikrer at medarbejdere og brugere af Acubiz overholder virksomhedens politikker, regler og retningslinjer for udgifter.
- Sæt kriterierne efter jeres behov (f.eks. beløbsgrænse, krav om elektronisk dokumentation mm.).
- Skab gennemsigtighed og kvalificeret kontrol på løbende basis.
- Definér selv stikprøvekontroller.
Sådan fungerer det
Company Policy Manager er en tillægsservice, som kan tilkobles jeres løsning alt efter hvilket setup I vil have eller allerede har.
Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.