Q4 – årets travleste kvartal med lancering af ny app!

Q4 er årets travleste kvartal i Acubiz. Lanceringen af den nye Acubiz One all-in-one app kombineret med en stor tilgang af nye kunder byder på udfordringer, travlhed og glæde for både kunder og Acubiz kontoret.

Acubiz One

Den helt store nyhed i Q4 – Acubiz One – blev i oktober præsenteret ved vores release seminarer i Hørsholm og Skanderborg. Opgraderingerne til Acubiz EMS R6.7 er godt i gang og kunderne kan nu få glæde af vores all-in-one app inden for Expense Management. Et nyt tiltag er håndteringen af diæter med mobilen, som en stor del af vores kunder har valgt at benytte sig af i Acubiz One.

Release seminarer

Traditionen tro inviterede Acubiz til to dage med præsentation af nyheder og lancering af nye produkter på Sjælland og i Jylland. Team Acubiz var klar til at introducere Acubiz One og de nye features til fordel for både Acubiz EMS og Express kunder. Senere deltog en del kunder på vores workshops, hvor den kommende service BI (Business Intelligence) bl.a. blev præsenteret.

Det stod på to succesfulde dage med mere end 250 deltagende kunder med konstruktive spørgsmål, feedback og netværk!

ISAE 3402 Type 2 certificering

I november fik Acubiz overleveret ISAE 3402 Type 2 certificering fra Ernst & Young, hvilket yder en garanti på Acubiz interne processer og retningslinjer. Acubiz’ interne processer og retningslinjer er over 8 måneder blevet målt via kontroller i form af stikprøve af EY. Certificeringen bekræfter sikkerheden i vores interne processer, som er af stor relevans for kunderne og håndteringen af deres data.

Nye kunder

I Q4 er antallet af nye kunder som i andre år toppet – mere end 30 nye kunder og dermed 3800 nye brugere er sat i gang med Acubiz EMS. Vi kan byde velkommen til en blandet skare af danske virksomheder og foreninger bl.a. Power, Folkekirkens Nødhjælp, Hjerteforening, BIF, SkiNetworks, Socialdemokratiets Folketingsgruppe og Høje Taastrup Kommune.

Hos Acubiz er der mange kunder, som vælger at implementere Acubiz EMS i en række andre afdelinger og søsterselskaber rundt om i verden. Særligt i Q4 har vi oplevet en øget aktivitet og efterspørgsel hos eksisterende kunder. Heriblandt Danish Crown, som har udvidet til Tyskland, Flügger til Polen og også SkiNetworks.

Acubiz Business Intelligence (BI)

I oktober introducerede vi Acubiz Business Intelligence. Pilotprojektet med 15 deltagere fra virksomheder af forskellige størrelser gik i luften i november. Kunderne har budt ind med opklarende spørgsmål og feedback, som vi har arbejdet videre på med henblik på at afdække kundernes behov. Projektet afsluttes i løbet af december, og tilbagemeldingerne har udelukkende været positive. Acubiz BI lanceres primo januar 2018.

Nyt i Acubiz

I takt med at Acubiz vækster, og medarbejderstaben udvides, er det nødvendigt at foretage nogle organisationsforandringer til fordel for både kunder og Acubiz internt. Fokus på arbejdsmiljø, kultur og processer er væsentlige parametre for Acubiz’ succes inden for Expense Management. I Acubiz har vi valgt at inddrage en ekstern konsulent for at sikre, at vi som organisation følger med udviklingen og arbejder med forandringsprocesser, så vi i endnu højere grad kan imødekomme vores kunder og markedet.

I samme proces har vi ansat Kim Lentz-Greve, som er tiltrådt stillingen, som Customer Succes Manager i Acubiz’ Customer Relations afdeling pr. 1. november med henblik på at optimere processer og øge fokus på eksisterende kunder. Kim har tidligere været ansat i Acubiz og vender nu tilbage i en nyoprettet stilling. Vi er beæret over, at en tidligere ansat ønsker at komme tilbage til arbejdspladsen, og at vi igen kan drage nytte af Kims kompetencer.