Produktnyt – December 2020

Del på linkedin
Del på facebook
Del på email

Skrevet af

4

minutters læsetid

I september så afdelingen ”Product Management” dagens lys i Acubiz. I afdelingen sidder, udover mig selv, vores kreative og dygtige UI/UX Designer, Mie, og vores skarpe og flittige projektleder, Britta. Mie sørger for, at Acubiz’ design ser æstetisk og pænt ud samt at vores løsninger er brugervenlige uanset hvilke platforme, de tilgås via. Britta holder det store overblik med vores udviklingsprojekter og sikrer, at vi holder motivation og momentum i udviklingen af ny funktionalitet.

Jeg hedder Kim, er Product Manager og ansvarlig for at balancere vores produktudvikling mellem forretning, teknik og kundeservice. Med andre ord, er jeg ansvarlig for at vurdere brugernes gode idéer, omsætte dem til en teknisk løsning til en pris som potentielle og eksisterende kunder vil betale. Alt sammen ved naturligvis at inddrage flere af mine ca. 30 gode kollegaer i Acubiz.

Det er helt essentielt for os, at vi forstår og vurderer vores brugeres ønsker og behov, således vi kan omsætte denne viden til nye udviklingstiltag, der skaber værdi i brugernes hverdag – både for medarbejdere, godkendere og finansmedarbejdere.

Fremover vil jeg opdatere jer om igangværende projekter og igangsættelse af nye projekter én gang om måneden. Jeg håber meget, at du også vil læse med næste måned.

For medarbejdere:

Brug af Acubiz-widgets på iPhone

Med iOS 14 fulgte også muligheden for at oprette egne widgets. Acubiz kan tilbyde Acubiz-widgets til hjemmeskærmen, der giver brugeren et hurtigt overblik og mulighed for en mere personlig og tilpasset genvej til Acubiz One.

Acubiz-widgets findes i forskellige størrelser, hvilket giver brugere mulighed for at designe sin hjemmeskærm efter eget ønske. Du kan også samle flere widgets i såkaldte stack widgets for at bruge mindre plads på skærmen.

Her har du en guide til hvordan du tilføjer Acubiz-widgets til hjemmeskærmen:

  1. Når du står på hjemmeskærmen, skal du trykke og holde nede på en app og vælge ”Redigér hjemmeskærm” i menuen. Du kan også trykke og holde nede på et tomt område på skærmen indtil dine apps begynder at ryste
  2. Tryk på plusset ”+” i venstre hjørne
  3. Søg efter ”Acubiz”, vælg blandt de forskellige widgets afhængig af dine præferencer og tryk ”Tilføj widget”
  4. Afslut ved at trykke på ”OK” i højre hjørne
Venligst accepter statistics, marketing cookies for at se denne video.
Videoguide til hvordan du opsætter Acubiz widgets på iPhone.

Du kan samle widgets i en såkaldt ”Stack”. Det gør du ved at trække en widget oven på en anden widget. Herefter kan du scrolle mellem de forskellige.

Det er langt nemmere at bruge, end det er at forklare. Derfor har vi lavet en video, der viser hvordan du tilføjer og samler widgets – se den herunder.

Del i øvrigt gerne disse nyheder med relevante kollegaer.

For finans- og økonomifunktionen:

Onboarding

Vi har gennem en længere periode haft et ønske om at gøre det nemmere og hurtigere for nye kunder at komme i gang med at anvende Acubiz. Derfor glæder vi os over, at vores projekt ”Onboarding” – en selvbetjeningsløsning til konfiguration af Acubiz snart er klar til at komme i luften.

Vi tester i øjeblikket projektet internt og forventer, at det i løbet af januar 2021 bliver muligt for nye kunder at opsætte sin egen Acubiz-løsning uden assistance fra en Acubiz-konsulent.

Hvis nye kunder vælger at gøre brug af vores selvbetjeningsløsning, vil de modtage et link til opsætningsflowet. Her vil de blive taget i hånden og guidet grundigt igennem forskellige steps. For at kunne konfigurere kundens Acubiz-løsning, har vi brug for forskellige informationer. Vi har bl.a. brug for at vide hvilke medarbejdere der skal have adgang til Acubiz, hvilket økonomi- og lønsystem der anvendes, om skal der anvendes dimensioner, hvilke omkostningstyper der skal oprettes mv.

Vores erfarne og kompetente konsulenter vil naturligvis stadig være til rådighed og klar til at hjælpe, hvis kundens processer er komplekse og ikke omfattet af selvbetjeningsløsningen. Eller hvis du som kunde gerne vil drøfte problemstillinger, kontering, processer eller integration med et ægte menneske i den anden ende af telefonen.

Selvbetjeningsløsningen kan anvendes af alle virksomheder, men er særligt relevant for de kunder, der ønsker at komme i gang med at anvende Acubiz hurtigt og billigt.

Tak fordi du læste med.

Acubiz bibliotek
Find og download e-bøger, whitepapers, webinarer mm. om alt inden for Expense Management.
Nyhed

Andre blog indlæg

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende