Produktnyt – April 2021

Del på linkedin
Del på facebook
Del på email

Skrevet af

2

minutters læsetid

I denne måned kan vi præsentere nye godkendelsesworkflows i Acubiz Expense og Acubiz Invoice. Særligt kan vi præsentere forbedringer til Acubiz Invoice, som, udover godkendelsesforbedringer, også tæller en bedre måde at håndtere OIOUBL-fakturaer på samt en nemmere måde at vedligeholde og kontrollere stamdata på.

Nye og forbedrede godkendelsesworkflows

Acubiz’ branchekendskab er bredt med kunder i alverdens størrelser og brancher. Lige fra enkeltmandsvirksomheder til store globale virksomheder. Hos mange af kunderne er omkostninger relateret til projekter en naturlig del af hverdagen, og disse kunders godkendelsesprocedurer er ofte avancerede, omskiftelige og, for nogle, afhængige af beløbsgrænser.

Vi har i de seneste måneder fokuseret på at forbedre og udvide de forskellige typer af godkendelsesworkflows – både i Acubiz Expense og Acubiz Invoice. Blandt andet tilbyder vi nu en ”Trinvis godkendelse baseret på godkendelsesbeløb”. Et godkendelsesflow der baserer sig på, at hver godkender på sit ”trin” skal acceptere omkostningen med sin egen beløbsgrænse, hvorefter der fortsættes opad indtil godkenderen med tilstrækkelig prokura slutgodkender omkostningen. Dette er særligt relevant i virksomheder, der ønsker, at hver interessent informeres om omkostningens størrelse på forkant fremfor i en rapport på bagkant.

Hvis ovenstående workflow lyder for omstændigt, har vi naturligvis fortsat et godkendelsesflow, hvor én godkendelse, med eller uden kontrol af beløbsgrænser, kan opsættes.

Forbedringer til Acubiz Invoice i både web- og mobilapplikation

I en årrække har vores kunder håndteret udvalgte leverandørers fakturaer i OIOUBL-format i vores Expense-løsning. Vi har nu forfinet vores integrationsværktøj, således at alle leverandørers OIOUBL-fakturaer kan indlæses, konteres og godkendes i Acubiz Invoice.

Vi har endvidere forbedret vores ind- og udlæsningsfunktioner i Acubiz Invoice, så det bliver endnu lettere at vedligeholde og kontrollere stamdata, f.eks. med det formål at indlæse en liste med leverandører fra økonomisystemet og forfine den med en eventuel rekvirent og godkender pr. leverandør.

I Acubiz One har det været muligt at godkende omkostningsfakturaer eller afvise dem, hvis data ikke var aflæst korrekt eller konteringen var forkert. Brugeren har ikke haft mulighed for selv at redigere omkostningstype, dimensioner eller tilknytte en kommentar, men dette er nu muligt, hvilket letter administrationsarbejdet i de tilfælde, hvor der eksempelvis skal ændres et projekt, omkostningstype eller andet.

Andre nye features og frigivelsesdag

I Acubiz One har vi udbygget vores OCR-teknologi, så der også kan aflæses momsbeløb fra kvitteringer. Momsbeløbet kan også ændres manuelt af brugeren, hvis det, mod forventning, ikke er aflæst helt nøjagtigt fra kvitteringen.

Alle de nye features og muligheder bliver tilgængelige for kunder i den kommende version 7.25, som frigives medio maj.

Følg med i næste måned, hvor vi har særligt fokus på en række forbedringer i Acubiz One.

Tak fordi du læste med.

Acubiz bibliotek
Find og download e-bøger, whitepapers, webinarer mm. om alt inden for Expense Management.
Nyhed

Andre blog indlæg

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende