Del på linkedin
Del på facebook
Del på email

Hvor meget tid bruger I egentlig på at håndtere jeres fakturaer?

Episode 8 – Sæson 1 | Regnskabets Time

Acubiz Podcast: Regnskabets Time

Vi fortsætter ned ad den vej, som vi gik ud af i sidste episode. Vi taler nemlig fortsat om automatisering. Denne gang har vi Lars Søby. Lars har i mere end 12 år arbejdet med at optimere og automatisere arbejdsprocesser.

Vi taler om håndtering af omkostningsfakturaer, som blandt andet fører til at Lars kommer med en meget overraskende udmelding om, hvor meget tid man egentlig kan spare, hvis man automatiserer sin proces omkring omkostningsfakturaer – og tid er jo penge!

Kort om episoden “Hvor meget tid bruger I egentlig op at håndtere jeres fakturaer?”

  • Automatisering og optimering af processen omkring indkøbs- og omkostningsfakturaer.
  • Hvad menes der egentlig med en omkostningsfaktura?
  • Den traditionelle proces vs. den automatiserede proces.
Lars Søby i Acubiz podcast
Lars Søby fra Acubiz medvirker i episoden “Hvor meget tid bruger I egentlig på at håndtere jeres fakturaer?”

Regnskabets Time er en podcast af Acubiz lavet i samarbejde med dygtige eksperter inden for økonomistyring, bogholderi og fintech. Tak for jer, og tak til dig fordi du lytter med.

Håndtering af medarbejderudgifter har aldrig været nemmere.

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende