Acubiz EMS – Bilagshåndtering på computeren
Nem håndtering og administration for finans og adminbrugere
Hav det fulde overblik over virksomhedens transaktioner og udgifter. Klar alt fra finansgodkendelse, overførsel af data til jeres ERP-system til oprettelse og vedligeholdelse af brugere, dimensioner og kontoplaner.
Tidsbesparende og mindre manuelt arbejde
Finans-bruger
Livet bliver nemmere som finansmedarbejder, da det med Acubiz EMS er nemt at holde overblik og samtidig slippe for kedeligt tastearbejde.
- Hurtig finansgodkendelse
- Overfør data direkte til jeres ERP-system
- Overblik over hver enkelt transaktion
- Afstemningsmodul til løbende afstemning
- Hurtig fremsøgning af historiske bilag i forbindelse med revision
Admin-bruger
Slut med manuelle administrative processer og ekstra tastearbejde. Administrér jeres Acubiz-løsning direkte fra Acubiz EMS.
- Opret og vedligehold brugere
- Administrér dimensioner
- Vedligehold kontoplan hurtigt og nemt
- Vedligeholdelse af diæter, kørsel, lande samt valuta (Dette kan også gøres automatisk)
- Alle punkter kan også styres direkte fra ERP-systemet via import til Acubiz
Acubiz giver fordele for hele virksomheden

Medarbejderen
Med vores mobil-app, er det nemt at sende udgifter og komplette rejseafregninger til godkendelse og bogføring hos finans. Det gælder bl.a. også registrering af timer, diæter og kørsel.
Medarbejderne bliver glade og mere omkostningsbevidste, og det bliver nemt at afregne løbende og til tiden.

Økonomiafdelingen
Få det fulde overblik i Økonomi. Det er slut med manglende bilag og ekstra tastearbejde, da afregningen sker løbende.
Finansgodkendelse og integration med jeres ERP-system gør det blot nemmere at håndtere og administrere virksomhedens medarbejderudgifter.

Ledelsen
Fuld gennemsigtighed, overblik og korrekt grundlag for opfølgning på budgetter.
Når sammenspillet mellem de forskellige afdelinger og Økonomiafdelingen fungerer, giver det glade og tilfredse medarbejdere. Det afspejles ofte på bundlinjen, og gør det sjovere at være leder.
Acubiz kan hjælpe de fleste med det meste
Sådan fungerer det
Acubiz EMS er vores web-app til finans og adminbrugere, og hører med til jeres løsning alt efter hvilket setup I vælger.
Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til samtlige aspekter af processen omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.