Partner med Acubiz – Mere værdi til dig og dine kunder

Simpel digital og automatisk udgiftshåndtering til dine kunder

Vi har indgået partneraftaler med en række bogføringshuse, revisorer, systemleverandører mv. Skal du være den næste?

Bliv partner med Acubiz

Langsigtet værdi og fordele for dine kunder

Simpel udgiftshåndtering

Effektiv og digital håndtering af alle typer af medarbejderrelaterede udgifter og udlæg.

80 % mindre administration

Overblik og indsigt i forbrugsmønstre og bedre styr på compliance af politik omkring udgifter.

Global rækkevidde

Acubiz har en bred rækkevidde med brugere i 52 lande spredt over hele verden.

Mere end rejseafregninger

Fuld plade med effektive processer når det gælder firmakøb, kørsel, timer, fakturahåndtering og meget mere.

Brugervenligt interface

Et simpelt og brugervenligt design resulterer i effektive arbejdsprocesser og glade brugere.

Sikker databehandling

Med en ISAE 3402 Type II certificering, er datasikkerhed en topprioritet hos Acubiz. 

Vi spiller hinanden gode på forskellige områder

Lad os supplere hinanden, og fokusere på det vi er bedst til.

Bogføringshuse

Vi samarbejder med bogføringshuse, der agerer professionelle samarbejds- og sparringspartnere for virksomheder, som ønsker at outsource eller modtage hjælp til deres økonomistyring, bogholderi og alle relaterede administrative opgaver. Acubiz leverer de digitale værktøjer til at håndtere udgifter.

Revisorer

Vi samarbejder med revisionshuse og revisorer, som kan se værdien i at klienterne implementerer digitale værktøjer til at støtte bogholderiet. Acubiz’ digitale platform til udgiftshåndtering sikrer dokumentation og transparens. 

Lønbureauer

Vi samarbejder med lønbureauer og sikrer, at udlæg og skattefrie godtgørelser (kørsel i egen bil og diæter) bliver registreret, dokumenteret, beregnet, afregnet og rapporteret korrekt – efter gældende skatteregler verden over.

Systemleverandører

Vi samarbejder med leverandører af ERP-, økonomi- og lønsystemer. Acubiz tilfører Best-of-Breed funktionalitet og sublim brugervenlighed samt markant merværdi når det gælder udgiftshåndtering.

Banker

Vi samarbejder med banker og andre udbydere af betalingsinstrumenter. Acubiz integrerer med alle firmakort og tilfører kortene intelligent teknologi. Processen med at dokumentere og bogføre indkøbene bliver således enkel, digital og automatiseret.

Som partner får du

Træning i at bruge Acubiz
Support til onboarding af kunder
Hjælp til salg og markedsføring
Fordelagtige vilkår for dig og dine kunder

Aftalemodeller

Der findes to partneraftalemodeller – en henvisnings- og forhandlermodel.

Referral

Ved denne model henviser du, som partner, kundeemner til Acubiz. Acubiz tager herefter ansvar for salg, implementering og support af kunden. Du modtager en kick-back af første års abonnements-/ driftsindtægter. Referral aftalemodellen er dermed ideel for dig, som ikke vil tage dig af salgs- og implementeringsprocessen.

Reseller

Ved denne model har du, som partner, større ejerskab
ift. kunden. Det betyder, at du køber Acubiz’ services og selv står for prissætning, salgs- og implementeringsprocessen overfor kunden
samt efterfølgende support. Acubiz leverer naturligvis træning og uddannelse ift. hele processen. Aftalen kan også laves således du får mere hjælp af Acubiz til f.eks. implementeringsprocessen.

Vores partnere

Visma Enterprise logo

Visma Enterprise tilbyder landets førende HR- og lønløsninger.

Visma Enterprise har samlet arbejdet med løn og HR på én platform – MyVisma. Med MyVisma er det muligt at håndtere alt fra tidsregistrering, udgifter, rekruttering, løn, HR-administration og meget mere. Alt sammen på en platform, hvor jeres systemer taler sammen.

Acubiz x Nykredit

Nykredit er én af Danmarks største finanskoncerner.

Nykredit og Acubiz’ partnerskab betyder, at Nykredit går til markedet og sine erhvervskunder med vores løsning til  registrering og håndtering af alle former for medarbejderudgifter. Nykredit Mastercard Business taler sammen med Acubiz, hvilket gør det utrolig nemt at håndtere udgifter.

Sydbank logo

Sydbank er hele danmarks erhvervsbank.

Sydbank er rygraden af dansk erhvervsliv og de privatkunder, der sætter pris på professionel rådgivning. Partnerskabet mellem Sydbank og Acubiz betyder, at Sydbank nu tilbyder Acubiz – markedets bedste løsning til håndtering af alle former for medarbejderudgifter – til markedet og sine erhvervskunder.

Acubiz x Nordea

Nordea er nordens største finanskoncern med en komplet vifte af bankydelser

Partnerskabet mellem Nordea og Acubiz består af en pakkeløsning med Nordea First Card firmakreditkort samt Acubiz’ løsning til registrering og håndtering af udgifter og tilhørende bilag.

Acubiz x Proløn

ProLøn har hjulpet virksomheder med at effektivisere lønadministration i over 30 år. ProLøn anvender en ”Pure Player” strategi – de satser på partnerskaber med virksomheder, der kan hjælpe deres kunder på andre områder end løn.

Acubiz er én af de partnere, som får lov til at hjælpe ProLøns kunder med Expense Management.

Acubiz x Unik

Unik udvikler innovativ branchesoftware til mennesker og virksomheder der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministrations samt advokatkontorer.

Partnerskabet med Acubiz gør, at Unik får mulighed for at tilbyde sine kunder markedets bedste Expense Management-software.

Acubiz x Staria

Staria hjælper med at revolutionere finansafdelinger i deres kamp mod mere tid til de værdiskabende arbejdsopgaver. Staria kender til udfordringerne associeret med kraftig vækst og international ekspansion, og de står klar til at hjælpe med ERP-, bogføringsservices, HR, løn og robotteknologi.

Acubiz x Zignifikant

Zignifikant leverer fremtidssikrede løsninger inden for automatiseret og digitaliseret bogholderi i små og mellemstore virksomheder. De er med til at spare tid og penge hos deres kunder samtidig med, at de sikrer økonomisk overblik og smartere arbejdsgange.

Acubiz er glade for at være med på rejsen.

Acubiz x Inforevision
Inforevision er et revisions- og konsulenthus som hjælper virksomheder inden for en lang række regnskabs- og personalemæssige forhold. Samtidig ved de, hvordan it-systemer implementeres bedst muligt og omsættes til værktøjer der understøtter kundens forretning.
Acubiz x SDC

SDC er ejet af sine kunder og brugere, som udgøres af mere end 120 pengeinstitutter i Norden. SDCs kerneydelser omfatter udvikling, vedligeholdelse samt fællesindkøb af it-systemer og relaterede ydelser til pengeinstitutterne.

Acubiz x Amesto

Amesto Solutions arbejder for at gøre deres kunder mere rentable ved at strømline forretningsprocesser ved hjælp af teknologi. De leverer løsninger, rådgivning og tjenester inden for bl.a. ERP, CRM, HRM, AI og Business Intelligence.

Acubiz x Sønderjyllands Revision

Sønderjyllands Revision er en statsautoriseret revisionsvirksomhed der har tiden, kompetencerne og viljen til at gøre en positiv forskel for deres kunder. De er et godt alternativ til de enkelte revisorer og på den anden side de store landsdækkende statsautoriserede revisionsfirmaer.

Acubiz x Integrata

Integrata er eksperter inden for Human Ressource Management. De tilbyder en omfattende pallette af værktøjer, der gør deres kunder i stand til at styre, forene og forbedre effektiviteten af deres HR-, løn- og ledelsesprocesser.

Finanschefen

Finanschefen tilbyder assistance inden for økonomiske opgaver som regnskab, bogholderi, lønadministration, revision og rapportering. Ved at tage sig af de ”trivielle” administrative opgaver frigiver Finanschefen sine kunders tid, så de kan bruge den bedst mulig på anden vis. 

På den måde supplerer Acubiz rigtig godt med den samme tankegang.

Acubiz x EY

EY Net Source beskæftiger sig med udlån af konsulenter og outsourcing af økonomi-, regnskabs- og lønfunktioner. For virksomheder bliver det muligt at få tilført ressourcer og kompetencer, der effektiviserer forretningsgangene og løser presserende driftsopgaver.

Acubiz x Jutlander Bank

Jutlander Bank er danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Jutlander Bank og Acubiz har indgået et samarbejde som betyder, at Jutlander Banks erhvervskunder får nem adgang til Acubiz’ Expense Management services. I kombination med Jutlander Banks produkter og services til erhvervslivet letter Acubiz de administrative byrder for virksomhederne.

Acubiz x Medius

Medius hjælper virksomheder med at få fuld kontrol over deres omkostninger.

Medius sikrer fuld omkostningskontrol og øget produktivitet i hele indkøbsprocessen – lige fra at finde nye leverandører, bestille varer og tjenester til håndtering af fakturaer og betalinger.

Acubiz x Innofactor

Innofactor er på en mission! De vil hjælpe deres kunder til succes ved at modernisere og digitalisere deres organisation og forretning.

Det gør de bl.a. ved at fremme nye samarbejdsformer, flytte kundernes services sikkert til skyen og udvikle samt effektivisere forretningsprocesser med en datadrevet tilgang. Alt sammen med hjælp fra Microsofts omfattende økosystem af Business-to-Business løsninger.

Sympa logo

Sympa tilbyder en komplet pallette af HR-løsninger og er én af de hurtigst voksende HR-leverandører i Norden.

Sympas fuldt digitale HR-løsninger giver virksomheder mulighed for at administrere alt data omhandlende deres medarbejdere i ét system – hele vejen fra ansættelse til pensionering.

Fiscales logo

Fiscales hjælper og rådgiver sine kunder om finansielle administrationstjenester, skatteforhold og bogføring. 

Med Acubiz som en del af løsningsporteføljen, går Fiscales nu også på markedet med et markedsledende værktøj til styring af administrative processer relateret til alle typer af medarbejderskabte udgifter.

Tietotili er et full-service bogføringshus der hjælper og rådgiver sine kunder inden for finansielle administrations-tjenester og skatteforhold – alt sammen med intuitiv software og digitale værktøjer som en del af løsningen.

Tietotili er forhandler af Acubiz’ portefølje af services til digital og automatiseret udgiftshåndtering.

Acubiz x Janne H Consult

Janne H Consult fungerer som eksternt bogholderi for mindre virksomheder, som ønsker at outsource bogholderi, løn samt andre administrative opgaver.

Fokus er på effektivisering, hvor Janne H Consult sætter alt ind på at effektivisere arbejdsgange og digitalisere mest muligt.

Exsitec Danmark er en af nordens største Visma partnere, og er totalleverandør af IT-løsninger.

Exsitec Danmark hjælper virksomheder til at få det bedste ud af deres systemlandskab, herunder Acubiz, og lægger vægt på implementeringsforløbet og den efterfølgende support, der kan være altafgørende for en succesfuld brugeroplevelse.

Lokale Pengeinstitutter er en forening for 46 lokale banker, sparekasser og andelskasser i Danmark, Grønland og Færøerne.

LOPI og Visma Acubiz har indgået et partnerskab, hvilket betyder, at Acubiz – markedets bedste løsning til håndtering af medarbejderudgifter – er til rådighed for kunderne hos foreningens medlemmer.

 

Sparekassen Thy er et pengeinstitut grundlagt i 1829, der fokuserer på at yde den bedste service og rådgivning til deres kunder.

Gennem partnerskabet mellem Sparekassen Thy og Visma Acubiz kan kunderne nu få adgang til en effektiv løsning til håndtering af udgifter, der yderligere styrker Sparekassens Thys tilbud til deres kunder.

Djursland Bank er en klassisk erhvervsbank med fokus på personlige relationer og lokale interesser.

Partnerskabet med Visma Acubiz giver Djurslands Banks erhvervskunder adgang til de bedste løsninger inden for Expense Management. Dette styrker bankens engagement i at understøtte virksomhedernes udvikling og effektivitet gennem forbedret håndtering af medarbejderudgifter samt administration.

Nordfyns Bank er et rodfæstet pengeinstitut på Fyn og i Trekantsområdet, der sætter pris på personlige relationer og er drevet af nærvær, engagement og kompetencer.

Med Acubiz i deres produktportefølje kan Nordfyns Bank nu også tilbyde deres kunder en omfattende løsning til håndtering af medarbejderudgifter.

Danske Andelskassers Bank er et pengeinstitut med historiske rødder i lokalsamfundene.

Partnerskabet mellem Danske Andelskassers Bank og Visma Acubiz betyder, at Andelskassens erhvervskunder nu får nem adgang til Acubiz’ Expense Management løsninger. Gennem dette samarbejde kan Andelskassen lette de administrative byrder for virksomhederne i lokalsamfundene.

Hvidbjerg Bank er en traditionel erhvervsbank skabt i 1912, der prioriterer personlige relationer og lokale interesser.

Gennem samarbejdet med Visma Acubiz, er Hvidbjerg Bank nu i stand til at præsentere deres kunder for et førende værktøj i håndteringen af processer relateret til medarbejderudgifter.

Sparekassen Djursland er et selvstændigt og dynamisk pengeinstitut, hvis personlige forbindelse skaber god værdi for deres kunder.

Partnerskabet betyder, at Sparekassen Djursland nu kan tilbyde deres kunder et markedsledende værktøj til styring af administrative processer relateret til håndtering af medarbejderudgifter.

Totalbanken er en fynsk koncern med hovedsæde i Aarup på Fyn og med 1 filial på Vestfyn samt ErhvervsCenter og 3 filialer i Odense.

Samarbejdet mellem Totalbanken og Visma Acubiz åbner nye døre for kunderne ved at introducere markedets bedste løsning til effektiv håndtering af medarbejderudgifter.

Vestjysk Bank er et full-service pengeinstitut, der med kunderne i fokus, rådgiver både privat- og erhvervskunder lokalt og regionalt via deres 25 filialer i Jylland.

Ved at indgå partnerskab med Visma Acubiz kan Vestjysk Bank nu tilbyde deres kunder endnu bedre værktøjer til styring af medarbejderudgifter, som en del af deres fortsatte bestræbelse på at levere den bedste service.

Bliv en del af et stærkt partnernetværk

Partnerskaber er ikke ens

Forskellige forretninger har brug for forskellige partnerskaber. Lad os tage en uforpligtende snak og finde ud af hvordan vores samarbejde kan se ud for at skabe maksimal værdi.

Skab merværdi for dine kunder
Strømlign og optimer din egen forretning
Fokuser på det du er bedst til

Du kan også læse

Få mere at vide om at være partner

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.