Nyt partnerskab med Sympa

Del på linkedin
Del på facebook
Del på email

Skrevet af

2

minutters læsetid

Vi er enormt glade for at kunne byde nordiskbaserede Sympa velkommen ombord på vores partnerprogram. Sympa udvikler og går til markedet med en best-in-class HR-software. Partnerskabet er baseret på en gensidig aftale, hvor Sympa kan anbefale Acubiz til sine kunder og emner, og omvendt kan vi gøre det samme med Sympas store udvalg af HR-løsninger.

Sympa giver virksomheder mulighed for at administrere alt data omhandlende deres medarbejdere i et globalt system – hele vejen fra ansættelse til pensionering. Med andre ord administrerer Sympa alle HR-processer, og de gør det gennem deres sikre og brugervenlige platforme og systemer. Sympa reducerer det manuelle arbejde markant, og samtidig sparer HR-medarbejdere store mængder af tid. På den måde er Sympa og Acubiz ens, da Acubiz er en alt-i-en service til at håndtere alle administrative processer relateret til alle typer af medarbejderskabte udgifter – hele vejen fra registrering til bogføring. Produktporteføljen er åbenlys forskellig, men vi håndterer begge administrative processer med reduceret manuelt arbejde og tidsbesparelser som nogle af de største fordele til følge.

– Acubiz er en global expense management udbyder og deres omfattende portefølje af løsninger dækker fuldt ud virksomheders krav og behov relateret til processerne omhandlende alle typer af udgifter. Vi har oplevet en stigende interesse fra vores kunder for en mere effektiv udgiftshåndtering, og derfor begyndte vi at lede efter en partner, der kunne imødekomme de behov. Derfor er vi mere end glade for at være nået til enighed med Acubiz om en aftale. Derudover vil mange af vores kunder også kunne drage fordel af mulighederne for tidsregistrering, som Acubiz også kan tilbyde, forklarer Jaakko Heiskari, Director Commercial Partners hos Sympa.

Anders Friis, CCO hos Acubiz, ser også frem til partnerskabet:

– Først og fremmest er vi virkelig imponeret over det arbejde, som Sympa har udført for at skabe en førsteklasses HR-service der kan håndtere enhver virksomheds HR-processer fra ende til anden. Sympa har en stærk tilstedeværelse i Norden og i Benelux-landene, hvilket passer som hånd i handske med vores egne planer om ekspansion og vækst i de områder. Derfor er vi meget glade for at anbefale Sympa til vores kunder, og vi er overbeviste om, at vi i fællesskab kan udnytte det store potentiale, som utvivlsomt ligger i partnerskabet.

Acubiz kan findes på Sympas markedsplads, hvilket er Sympas eget univers for komplementerende services og apps. Læs mere om Sympa og undersøg hvad deres fantastiske HR-løsninger har at tilbyde.

Om Sympa

Sympa blev grundlagt i 2005 og har hovedkontor i Helsinki. De tilbyder en komplet pallette af HR-løsninger og er en af de hurtigst voksende HR-leverandører i Norden. I øjeblikket anvendes Sympa af mere end 800 organisationer – herunder af brands som Oatly, BMW, Dustin og Byggmax. De anvender Sympas fuldt digitale HR-løsning for at pleje udviklingen af deres medarbejdere, operere mere effektivt og træffe smartere strategiske beslutninger. Sympa har en enorm høj kundetilfredshed og løsningen anvendes af virksomheder i mere end 100 lande og den er tilgængelig på 23 forskellige sprog. Læs mere om Sympa på deres hjemmeside, www.sympa.com.

Om Acubiz

Acubiz blev grundlagt i 1997 af Lars de Nully og har hovedkontor i Danmark. Acubiz har en stærk tilstedeværelse i Norden og et globalt sigte med mere end 180.000 brugere på tværs af 45 lande. Mere end 1.000 virksomheder i alle størrelser drager fordel af Acubiz’ omfattende portefølje af expense management løsninger og services – som spænder fra udgifts- og kørselshåndtering til fakturahåndtering og tidsregistreringer. Læs mere om os ved at klikke rundt på hjemmesiden.

Acubiz bibliotek
Find og download e-bøger, whitepapers, webinarer mm. om alt inden for Expense Management.
Nyhed

Andre blog indlæg

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende