ADVICE of the month…

Digitalisering er ofte forbundet med din virksomheds effektivitet, produktivitet og konkurrenceevne. Men disse faktorer er ikke de eneste fordele. Vi opfordrer til en digitaldrevet arbejdsplads, og vi har defineret 5 anbefalinger og fordele ved digitalisering af jeres interne processer.

Q2 – Mobile First koncept, produktnyheder og et mærkbart regnskabsår for 2017!

Efter en årrække med markant vækst har Acubiz investeret i intet mindre end to produktnyheder, som Acubiz nu kan præsenterere.

Acubiz Momsrefusion app

Automatisk momsrefusion via app

Hvert eneste år går virksomheder glip af store beløb ifm. refusion af udenlandsk moms – ganske enkelt fordi processen er besværlig og tidskrævende. Acubiz Expense Management er en 100% digital og app-baseret løsning, som automatiserer processen for alle typer bilag ifm. udlæg, køb på firmakreditkort OG leverandørkøb!

Customer Relations styrkes med to nye profiler

Hos Acubiz kan vi glædes over hele to nye ansættelser i juni.

Reportage fra 2 dage med release præsentation R6.8. og workshops

Ved årets første release præsentationer mødte flere end 200 deltagere fra kundesiden op fordelt på to dage i Rungsted og Skanderborg. For at blive klogere på kundernes udbytte af release præsentationerne og Acubiz som deres udvalgte Expense Management leverandør tog vi en snak med repræsentanter fra to kunder, nemlig Clio Online og Gyldendal.

Persondataforordningen – nu er det virkelighed!

Når Persondataforordningen træder i kraft lige om et øjeblik, kan Acubiz se tilbage på to års arbejde med at blive klar. Advokatfirmaet Horten har været en vigtig brik som rådgiver på udarbejdelsen af Acubiz’ databehandleraftaler – en proces som Lars de Nully, CEO & Founder hos Acubiz, satte i gang tidligt.