Acubiz udvider til Sverige! Velkommen til vores nye Sales Manager Srecko Pavicevic

Grundet vækstplaner i nordisk regi, byder Acubiz nu velkommen til vores nye Sales Manager i Sverige. Srecko Pavicevic skal etablere Acubiz’ regionale slagsnetværk, sikre ny og god kundetilgang og vedligeholde en ny kundekreds på det svenske marked. Srecko har mere end 12 års salgserfaring, med både sin egen virksomhed og inden for diverse svenske firmaer […]

SDC og Acubiz indgår stærkt samarbejde til fordel for nordiske banker og sparekasser

For nordiske banker og sparekasser, som er kunde hos SDC, vil digital og automatiseret håndtering af rejseafregning blive endnu nemmere.

Q2 – Mobile First koncept, produktnyheder og et mærkbart regnskabsår for 2017!

Efter en årrække med markant vækst har Acubiz investeret i intet mindre end to produktnyheder, som Acubiz nu kan præsenterere.

Acubiz Momsrefusion app

Automatisk momsrefusion via app

Hvert eneste år går virksomheder glip af store beløb ifm. refusion af udenlandsk moms – ganske enkelt fordi processen er besværlig og tidskrævende. Acubiz Expense Management er en 100% digital og app-baseret løsning, som automatiserer processen for alle typer bilag ifm. udlæg, køb på firmakreditkort OG leverandørkøb!

Customer Relations styrkes med to nye profiler

Hos Acubiz kan vi glædes over hele to nye ansættelser i juni.

Reportage fra 2 dage med release præsentation R6.8. og workshops

Ved årets første release præsentationer mødte flere end 200 deltagere fra kundesiden op fordelt på to dage i Rungsted og Skanderborg. For at blive klogere på kundernes udbytte af release præsentationerne og Acubiz som deres udvalgte Expense Management leverandør tog vi en snak med repræsentanter fra to kunder, nemlig Clio Online og Gyldendal.