22 nye kunder har valgt Acubiz i 2017!

Selvom de første par måneder af et nyt år normalt melder “lavsæson” for nye kunder, må vi indse, at antallet af nye kunder for januar og februar 2017 overrasker og ser meget fornuftigt ud for Acubiz. Hele 22 nye kunder har signeret og valgt vores expense management løsning. Vi er taknemlige for, at vi med […]

Mere end 100.000 brugere – en klar succesparameter for Acubiz EMS

Acubiz har i løbet af 2016 oplevet en positiv kundetilgang – og ikke mindst har antallet af brugere været markant stigende. Ved årets start lød tallet på 65.200 brugere – og nu ved udgangen af september har Acubiz 101.267 brugere!

10.033 nye brugere af Acubiz’ elektroniske rejseafregning!

10.033 nye brugere kan nu se frem til at få strømlinet deres afregningsprocesser! I juni måned skrev Acubiz nemlig under på 11 aftaler om implementering af Acubiz EMS.

12 nye løsninger med 2.400 brugere i maj 2016

Maj har været en fremgangsrig måned for Acubiz! Ud over at vi afholdte to vellykkede produktpræsentationer, har vi også udvidet kundekartoteket med 12 nye løsninger med i alt over 2.400 brugere. Mens nogle er helt nye kunder, er andre eksisterende kunder, der udvider deres løsninger i nye lande. Følgende virksomheder har valgt at bruge Acubiz’ services […]

Kundetal april

Acubiz’ kundetal vokser!

Støt vækst i Acubiz’ kundetal i april! I april oplevede vi støt vækst i vores kundetal – det er vi meget stolte af! I april bød vi bl.a. velkommen til følgende kunder, som nu kan se frem at strømline deres afregningsprocesser:

Ny kunde: Danish Design Management A/S / Kähler Design

Danish Design Management A/S, også kaldet Kähler Design, har valgt at implementere Acubiz’ system til at strømline deres afregningsprocesser.

11 nye kunder og 3.475 brugere på 2 måneder!

Nu er årets første to måneder overstået, og vi er stolte af at kunne meddele at vi, i februar og januar, har oprettet 11 nye løsninger til såvel nye kunder som gamle kunder, der udvider deres aftaler til andre afdelinger. I alt svarer det til 3.475 nye brugere af Acubiz A/S tilsammen!

800 nye brugere af elektronisk rejseafregning

I november byder Acubiz velkommen til 12 nye virksomheder:

Niels Brock automatiserer rejseafregningsprocessen med webbaseret service

Fra januar 2016 kan 50 ansatte på uddannelsesinstitutionen Niels Brock registrere udlæg og kvitteringer elektronisk.

ESS-FOOD anskaffer Acubiz EMS

ESS-FOOD har indgået aftale om brug af Acubiz EMS og de tre apps Capture, Mileage og Mail-In.

Ny kunde: Novo

Novo A/S og Novo Nordisk-fonden har indgået aftale med Acubiz. Det betyder bl.a., at selskabernes medarbejdere fremover kan registrere deres udlæg papirløst bl.a. via mobilapplikationen Capture.

Menu ny kunde hos Acubiz

Ny kunde: Menu

Menu er ny kunde hos Acubiz. Menu supplerer med de to mobilapps Capture og Mileage samt med Mail-In til deres medarbejdere.

Ny kunde: PensionDanmark

PensionDanmark har netop valgt Acubiz EMS til at håndtere deres rejseafregninger og medarbejderudlæg. Læs mere om PensionDanmark  

IKAS har valgt Acubiz som leverandør af digital rejseafregning

Fremover vil 120 ansatte hos Institut for Kvalitet og Akkreditering i Sundhedsvæsenet kunne lave deres rejseafregninger papirløst. IKAS har valgt Acubiz’ fulde pakke, dvs. ud over selve hovedløsningen Acubiz EMS tager virksomheden også de mobile apps Capture, Mileage og Time samt Mail-In i brug.

Ny kunde: GreenGo Energy

Acubiz Expense Management Service skal fremover bidrage til optimering af GreenGo Energys processer for rejseafregninger og håndtering af andre medarbejderrelaterede udgifter. GreenGo Energy har valgt at supplere Acubiz EMS med Acubiz Capture og Acubiz Mileage, så medarbejdernes tid anvendt til håndtering af dokumentation (fx kvitteringer) samt indrapportering af kørte kilometer klares nemt og enkelt med […]

Pindstrup Mosebrug udvider brugen af Acubiz EMS

Efter bare et års tid med brug af Acubiz EMS og Acubiz Capture i Danmark har Pindstrup Mosebrug valgt at udvide brugen af servicen til også at omfatte virksomhedens aktiviteter og medarbejdere i Spanien, hvor løsningen selvfølgelig efterlever lokale satser og regler.

Team Tanker International optimerer med Acubiz EMS

For 75 medarbejdere hos Team Tanker International bliver fremtiden med indrapportering af udlæg og rejseafregninger markant lettere. Med Acubiz EMS effektiviseres processerne for håndtering af kreditkorttransaktioner, kontantudlæg, kvitteringer og andre bilag – og tiden kan i stedet omsættes til værdiskabende arbejdsopgaver med fokus på forretningens indtjening!

Saint Gobain udvider brugen af Acubiz EMS

Saint Gobain har valgt at udvide brugen af Acubiz EMS til Saint Gobain Abrasives i Danmark og Norge. Servicen leveres med tilvalg af Acubiz Capture og Acubiz Mail-In til optimering af hhv. elektronisk håndtering og arkivering af kvitteringer samt indscanning og videresendelse af vedhæftede filer via virksomhedens eget mailsystem.

Ny kunde: Silkeborg Data

Silkeborg Data har valgt Acubiz EMS og Acubiz Mileage til optimering af virksomhedens processer for håndtering af medarbejderudlæg herunder kørselsafregning. Det betyder, at 55 brugere får adgang til en webbaseret EMS service, der i høj grad har fokus på brugervenlighed og nedbringelse af tid anvendt på administrative processer.

Moelven optimerer med Acubiz EMS

NRGI gør det nemt for medarbejderne med Acubiz EMS

Med fokus på nedbringelse af tunge og administrative processer forbundet med rejseafregninger og udgiftshåndtering har NRGI valgt Acubiz Expense Management Service til automatisering af arbejdsgange. En cloud-baseret løsning som Acubiz EMS kombineret med brugen af Acubiz Capture app’en til håndtering af elektronisk dokumentation vil fremadrettet betyde effektivisering, større gennemsigtighed og afregninger til tiden – en […]

Mere end 1.000 ansatte hos Solar får glæde af Acubiz EMS

Solar har besluttet af strømline processerne omkring udgiftshåndtering. Fremadrettet vil mere end 1.000 medarbejdere hos Solar nemt og enkelt kunne klare sine afregninger med Acubiz Expense Management Service. Solar har valgt at udvide brugen af Acubiz EMS til også at omfatte apps’ene Acubiz Mileage og Acubiz Capture samt applikationen Acubiz Mileage.

Teknos A/S er klar til optimering af udgiftshåndtering

Teknos har valgt Acubiz Expense Management Service til optimering af processerne omkring rejseafregning og udgiftshåndtering. Med de to apps Acubiz Capture og Acubiz Mileage bliver håndteringen af elektronisk arkivering af dokumentation som fx kvitteringer og kørselsafregning enklere og mere effektiv for de 40 medarbejdere, som får glæde af Acubiz EMS.

Femern Bælt optimerer med Acubiz EMS

Med Acubiz Expense Management Service får medarbejderne hos Femern Bælt nu en cloud-baseret og dermed fleksibel løsning til håndtering af rejseafregninger og andre medarbejderrelaterede udgifter. Desuden skal apps’ene Acubiz Capture og Acubiz Mileage sikre en nem og hurtig håndtering af hhv. upload og arkivering af elektronisk dokumentation herunder kvitteringer samt indberetning af kørte kilometer.

Velkommen til Socialpædagogernes Landsforbund

Ny kunde: Grafisk Arbejdsgiverforening

Grafisk Arbejdsgiverforening og Acubiz har indgået aftale omkring brugen af Acubiz EMS herunder de to apps Acubiz Capture og Acubiz Mileage. Brugen af Acubiz EMS betyder, at medarbejdere, finans og ledelse  hos Grafisk Arbejdsgiverforening fremadrettet får en fleksibel løsning til afregning af rejseomkostninger og diverse udlæg.

DHL Global Mail Denmark – ny Acubiz kunde

DHL Global Mail Denmark har valgt Acubiz EMS til optimering af deres processer inden for expense management. De to apps Acubiz Capture og Acubiz Mileage bidrager samtidig til nedbringning af spildtid på håndtering af rejseafregninger og andre medarbejderrelaterede udgifter på alle niveauer hos DHL Global Mail Denmark.