Dérfor har jeres firmapolitikker stor betydning, når i håndterer medarbejderudgifter

I en globaliseret verden fylder forretningsrejser og medarbejderudgifter mere og mere i virksomhedernes dagligdag. De mange transaktioner kan være svære at holde styr på, og medarbejdere kan hurtigt komme til at skabe et økonomisk overforbrug, hvis ikke deres udgifter kontrolleres og firmapolitikker håndhæves.

Q3 i Acubiz – nye produktfeatures, markeder og flot kundetilgang

Q3 i Acubiz har været et spændende kvartal med tiltag, som i høj grad er rettet mod vores fokus på Mobile First – men også ønsket om at styrke Acubiz’ kompetencer og organisation både ift. intensivering af indsatsområder herunder EDI og nye markeder har været i fokus. Nye produktvideoer, som visualiserer features og brug af […]

INVITATION // Acubiz EMS R7.0 releasepræsentation

Hold dig opdateret på nyheder i Acubiz Expense Management …og bliv inspireret af best practice med Acubiz! Produktnyheder og best practice med Acubiz Expense Management er i fokus på novembers releasepræsentation.

Acubiz udvider til Sverige! Velkommen til vores nye Sales Manager Srecko Pavicevic

Grundet vækstplaner i nordisk regi, byder Acubiz nu velkommen til vores nye Sales Manager i Sverige. Srecko Pavicevic skal etablere Acubiz’ regionale slagsnetværk, sikre ny og god kundetilgang og vedligeholde en ny kundekreds på det svenske marked. Srecko har mere end 12 års salgserfaring, med både sin egen virksomhed og inden for diverse svenske firmaer […]

SDC og Acubiz indgår stærkt samarbejde til fordel for nordiske banker og sparekasser

For nordiske banker og sparekasser, som er kunde hos SDC, vil digital og automatiseret håndtering af rejseafregning blive endnu nemmere.

ADVICE of the month…

Digitalisering er ofte forbundet med din virksomheds effektivitet, produktivitet og konkurrenceevne. Men disse faktorer er ikke de eneste fordele. Vi opfordrer til en digitaldrevet arbejdsplads, og vi har defineret 5 anbefalinger og fordele ved digitalisering af jeres interne processer.

Regnskab Acubiz 2017

Regnskabsåret 2017 – vækst på alle fronter

Acubiz har netop leveret årsregnskab for 2017 og oplever igen i år en yderst positiv fremgang med en vækst på cirka 30%. Væksten afspejler et år med markant kundetilgang og flere nye tiltag på produktsiden herunder lanceringen af den nye Acubiz One app. De seneste år har Acubiz oplevet en markant vækst, og regnskabsåret 2017 […]

Q2 – Mobile First koncept, produktnyheder og et mærkbart regnskabsår for 2017!

Efter en årrække med markant vækst har Acubiz investeret i intet mindre end to produktnyheder, som Acubiz nu kan præsenterere. Acubiz launcher Acubiz IMS (Invoice Management Service) til kunder, som ønsker samme intuitive løsning med Acubiz One app’en til håndteringen af deres leverandørfakturaer. Acubiz TMS (Travel Management Service) er kvartalets anden produktnyhed, som gør det muligt for vores […]