SDC og Acubiz indgår stærkt samarbejde til fordel for nordiske banker og sparekasser

For nordiske banker og sparekasser, som er kunde hos SDC, vil digital og automatiseret håndtering af rejseafregning blive endnu nemmere.

ADVICE of the month…

Digitalisering er ofte forbundet med din virksomheds effektivitet, produktivitet og konkurrenceevne. Men disse faktorer er ikke de eneste fordele. Vi opfordrer til en digitaldrevet arbejdsplads, og vi har defineret 5 anbefalinger og fordele ved digitalisering af jeres interne processer.

Regnskab Acubiz 2017

Regnskabsåret 2017 – vækst på alle fronter

Acubiz har netop leveret årsregnskab for 2017 og oplever igen i år en yderst positiv fremgang med en vækst på cirka 30%. Væksten afspejler et år med markant kundetilgang og flere nye tiltag på produktsiden herunder lanceringen af den nye Acubiz One app. De seneste år har Acubiz oplevet en markant vækst, og regnskabsåret 2017 […]

Q2 – Mobile First koncept, produktnyheder og et mærkbart regnskabsår for 2017!

Efter en årrække med markant vækst har Acubiz investeret i intet mindre end to produktnyheder, som Acubiz nu kan præsenterere. Acubiz launcher Acubiz IMS (Invoice Management Service) til kunder, som ønsker samme intuitive løsning med Acubiz One app’en til håndteringen af deres leverandørfakturaer. Acubiz TMS (Travel Management Service) er kvartalets anden produktnyhed, som gør det muligt for vores […]

Acubiz Momsrefusion app

Automatisk momsrefusion via app

Hvert eneste år går virksomheder glip af store beløb ifm. refusion af udenlandsk moms – ganske enkelt fordi processen er besværlig og tidskrævende. Acubiz Expense Management er en 100% digital og app-baseret løsning, som automatiserer processen for alle typer bilag ifm. udlæg, køb på firmakreditkort OG leverandørkøb!

Customer Relations styrkes med to nye profiler

Hos Acubiz kan vi glædes over hele to nye ansættelser i juni.

Reportage fra 2 dage med release præsentation R6.8. og workshops

Ved årets første release præsentationer mødte flere end 200 deltagere fra kundesiden op fordelt på to dage i Rungsted og Skanderborg. For at blive klogere på kundernes udbytte af release præsentationerne og Acubiz som deres udvalgte Expense Management leverandør tog vi en snak med repræsentanter fra to kunder, nemlig Clio Online og Gyldendal.