12 nye løsninger med 2.400 brugere i maj 2016

Nye kunder maj 2016

Maj har været en fremgangsrig måned for Acubiz! Ud over at vi afholdte to vellykkede produktpræsentationer, har vi også udvidet kundekartoteket med 12 nye løsninger med i alt over 2.400 brugere. Mens nogle er helt nye kunder, er andre eksisterende kunder, der udvider deres løsninger i nye lande. Følgende virksomheder har valgt at bruge Acubiz’ services til at lette deres afregningsprocesser:

  • Danske Spil
  • Ulandssekretariatet
  • Louis Poulsen udvider deres løsning til Holland
  • Christiansen Gruppen
  • Holbæk Kommune
  • Systematic
  • Techedge
  • Vestergaard Frandsen
  • Semco Maritime udvider deres eksisterende løsning til både Storbritannien og Norge
  • Coor Service Management
  • DANVA

Gennemsigtighed. Overblik. Og langt bedre brug af ressourcer.

Acubiz EMS er en brugervenlig, fleksibel og cloudbaseret løsning, der automatiserer registrering af medarbejderudlæg, indlæsning af kreditkorttransaktioner og godkendelsesprocedurer. Acubiz giver et overblik over aktuelle udgifter bl.a. via mobilapps. Resultatet er gennemsigtighed og effektivitet på alle niveauer. For medarbejderen. For finans. Og for ledelsen.

Vil du vide mere?

Vil du høre mere om, hvordan I kan lette jeres afregningsprocesser? Kontakt Account Manager Alan Lustü for at høre mere på 30 38 39 52 eller alu@acubiz.com, eller book et møde med en af vores sælgere.