Acubiz Small Business – Multibruger-løsning

Simpel og digital håndtering af udgifter og kørsel

Opnå simple processer når det gælder registrering og håndtering af udgifter og kørsel. Få adgang til både vores mobil-app Acubiz One og web-app Acubiz EMS.

Pris: 29,-/md (pr. bruger)

Den perfekte løsning til mindre virksomheder

Spar administrationstid og opnå effektive processer

Registrér udgifter og kørsel hvor som helst og når som helst. Der bliver mindre administrationstid og opgaverne kan håndteres på farten. Der er fordele for hele virksomheden med denne løsning.

PRODUKTBLAD (PDF)

Effektiv registrering og håndtering

Acubiz One: Udgifter

Udgifter

Udlæg og køb på firmakort.

Acubiz One: Kørsel

Kørsel

Automatisk eller manuel registrering.

Intuitive digitale værktøjer

Acubiz på computeren og mobilen

Mobil-app: Acubiz One

Med Acubiz One bliver det nemt at registrere en udgift. Du tager et billede af kvitteringen, vælger hvilken type udgift der er tale om og lader app’en klare resten.

Det bliver også let at registrere dine kørte kilometer, og så har du et digitalt kørselsregnskab. Slut med den klassiske kørebog!

Web-app: Acubiz EMS

Opnå et fuldt overblik over transaktioner, administrér og vedligehold løsningen med alt hvad det indebærer af kontoplaner, dimensioner, brugere mm. med Acubiz EMS

Det er designet til økonomiafdelingen. Her kan selve løsningen og eventuelle tillægsservices styres via web-interface.

Prøv Gratis

Hent Acubiz One i din app-butik

Det koster ingenting at prøve. Registrér en udgift via en demo-konto, og se hvor nemt det er.

Fordele for hele virksomheden

Medarbejderen

Klar dine udgifter og kørselsregnskab når det passer dig. Det er nemt og fleksibelt!

Det er både simpelt og intuitivt at registrere udgifter med tilhørende kvitteringer/bilag, og de kan sendes direkte til godkendelse. Du kan endda registrere din kørsel helt automatisk.

Nu kan du koncentrere dig om dit egentlige arbejde.

Økonomiafdelingen

Præcise og valide data, der strømmer ind løbende, betyder at det er slut med manglende bilag og ekstra tastearbejde.

Der kan laves dataeksport direkte fra løsningen, som f.eks. bogføringsfiler til jeres ERP-system samt præcis dokumentation til viderefakturering.

Processen omkring udgifter og rejseafregning bliver smart og smidig.

 

 

Ledelsen

Foruden glade medarbejdere med styr på processerne, er ledelsen også sikret det fulde overblik og fuldstændig gennemsigtighed.

Det bliver nemmere at overskue de samlede medarbejderudgifter og der er mindre spildtid for alle parter.

Automatiske og digitale processer giver solidt overblik.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende