Acubiz Small Business – Multibruger-løsning
Simpel og digital håndtering af udgifter og kørsel
Opnå simple processer når det gælder registrering og håndtering af udgifter og kørsel. Få adgang til både vores mobil-app Acubiz One og web-app Acubiz EMS.
Pris: 29,-/md (pr. bruger)
Den perfekte løsning til mindre virksomheder
Spar administrationstid og opnå effektive processer
Registrér udgifter og kørsel hvor som helst og når som helst. Der bliver mindre administrationstid og opgaverne kan håndteres på farten. Der er fordele for hele virksomheden med denne løsning.
- Cloud-baseret - alt er samlet ét sted - sikkert og nemt tilgængeligt.
- Effektiv registrering af erhvervsrelaterede udgifter og udlæg.
- Track kørsel automatisk via GPS eller manuelt.
- Rapportering og komplet overblik over medarbejderudgifter.
Effektiv registrering og håndtering
Intuitive digitale værktøjer
Mobil-app: Acubiz One
Med Acubiz One bliver det nemt at registrere en udgift. Du tager et billede af kvitteringen, vælger hvilken type udgift der er tale om og lader app’en klare resten.
Det bliver også let at registrere dine kørte kilometer, og så har du et digitalt kørselsregnskab. Slut med den klassiske kørebog!
Web-app: Acubiz EMS
Opnå et fuldt overblik over transaktioner, administrér og vedligehold løsningen med alt hvad det indebærer af kontoplaner, dimensioner, brugere mm. med Acubiz EMS
Det er designet til økonomiafdelingen. Her kan selve løsningen og eventuelle tillægsservices styres via web-interface.
Fordele for hele virksomheden
Medarbejderen
Klar dine udgifter og kørselsregnskab når det passer dig. Det er nemt og fleksibelt!
Det er både simpelt og intuitivt at registrere udgifter med tilhørende kvitteringer/bilag, og de kan sendes direkte til godkendelse. Du kan endda registrere din kørsel helt automatisk.
Nu kan du koncentrere dig om dit egentlige arbejde.
Økonomiafdelingen
Præcise og valide data, der strømmer ind løbende, betyder at det er slut med manglende bilag og ekstra tastearbejde.
Der kan laves dataeksport direkte fra løsningen, som f.eks. bogføringsfiler til jeres ERP-system samt præcis dokumentation til viderefakturering.
Processen omkring udgifter og rejseafregning bliver smart og smidig.
Ledelsen
Foruden glade medarbejdere med styr på processerne, er ledelsen også sikret det fulde overblik og fuldstændig gennemsigtighed.
Det bliver nemmere at overskue de samlede medarbejderudgifter og der er mindre spildtid for alle parter.
Automatiske og digitale processer giver solidt overblik.
Vil du vide mere? Kontakt os.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.