Acubiz Corporate – Digital rejseafregning

Digital rejseafregning og bilagshåndtering i skyen

Med Acubiz Corporate bliver registrering og håndtering af medarbejderudgifter løftet til et helt nyt effektivitetsniveau. Det sker med vores intuitive mobil-app og web-app. Integreres direkte med betalingskort samt økonomi- og lønsystemer.

Fleksibel og skræddersyet efter din virksomheds behov

Spar op til 80% i administrationstid

Med en mere effektiv og papirløs proces omkring rejseafregning og bilagshåndtering, sparer I både tid og ressourcer. Det er endda muligt at tilkoble tillægsservices, således I kan optimere endnu flere administrative processer.

Slut med store overraskelser i slutningen af måneden. Med  realtidsoverblik er der altid styr på medarbejdernes udgifter, og der er fordele at hente for hele virksomheden.

  • Digital rejseafregning og godkendelse – også på mobilen
  • Cloudbaseret løsning – alt er samlet ét sted
  • Integration med ethvert ERP- og lønsystem
  • Integration med alle firmakreditkort
  • Garanteret sikker databehandling (vi er ISAE 3402 Type ll certificeret)
  • Mulighed for at tilkoble alle vores services

Effektiv registrering og håndtering

Acubiz One: Udgifter

Udgifter

Udlæg og køb på kreditkort

Acubiz One: Kørsel

Kørsel

Automatisk eller manuelt registrering

Acubiz One: Diæter

Diæter

Rejsegodtgørelse efter nationale takster

Tidsregistrering

Time- og fraværsregistrering

Acubiz One: Kørsel

Godkendelse

Enkelte transaktioner og rejseafregninger

Intuitive digitale værktøjer

Acubiz på computeren og mobilen

Mobilapp – Acubiz One

Med Acubiz One registreres og dokumenteres udgifter med ganske få klik. Det er også nemt at registrere både tid og rejsegodtgørelse. Med Acubiz One får du også en digital kørebog, for al kørsel kan registreres helt automatisk.

Godkendelse kan også klares gennem Acubiz One. Det smarteste er dog, at du kan klare alle opgaverne lige præcis når det passer dig.

Webapp – Acubiz EMS

Acubiz EMS er designet specielt til admin-brugere og økonomiafdelingen. Her administreres  selve løsningen og eventuelle tillægsservices via et web-interface. Få ligeledes overblik og indsigt i data omkring transaktionerne.

Det er også muligt at oprette og vedligeholde kontoplaner, dimensioner og brugere samt foretage eksporter. Vores kunder sparer faktisk 80% i administrationstid.

Prøv Gratis

Hent Acubiz One i din app-butik

Det koster ingenting at prøve. Registrér en udgift via en demo-konto, og se hvor nemt det er.

De daglige arbejdsværktøjer skal skabe værdi

Spar tid på administration

Mindre tastearbejde og enkle processer frigør ressourcer til andre og vigtigere opgaver. Alt fra en komplet rejseregning til registrering af kørsel klares med få klik.

Overskud giver overblik

Øjeblikkelig registrering med minimal indsats giver færre flaskehalse og mindre pres på ekstra travle afdelinger sidst på måneden. I sikres her-og-nu overblik over medarbejderudgifter. 

Brugervenligt design

Tilgå Acubiz når som helst og hvor som helst. Brugerne er vores fokus, og derfor har vi designet til dem. Designet er brugervenligt og levende – men vi arbejder hele tiden på at blive bedre og opdatere både design og funktionalitet.

Sikker og tryg datahåndtering

Med en ISAE 3402 type II erklæring, håndterer vi jeres data med højeste sikkerhed. Vi holder konstant opdateret inden for IT- og datasikkerhed og

Fordele for hele virksomheden

Medarbejderen

Enkel og effektiv registrering af udgifter, udlæg, kørsel og timer skaber mere tid til det egentlige arbejde. Det er fleksibelt og kan klares på farten – Lige fra enkelte udgifter til komplette rejseafregninger.

Ved tilkobling af et firmakreditkort, synkroniseres alle transaktioner direkte til app’en.

Alle udgifterne ligger klar i Acubiz One, og du er sikret det fulde overblik over både afregnede og ikke-afregnede udgifter.

Lav selv alle afregninger hurtigt og nemt. Slut med besvare spørgsmål om hvilke bilag der hører til hvilke transaktioner.

Økonomiafdelingen

Acubiz giver præcis dokumentation, løbende overblik og kontrol, samt korrekt bogføringsgrundlag.

Vink farvel til spildtid og tid brugt på at rykke for bilag og godkendelse, og få et samlet overblik over hvad der er bogført og ikke bogført. Afregninger kommer løbende og der er derfor ingen flaskehalse ved måneds- og kvartalsafslutning.

Det betyder også præcis dokumentation til viderefakturering til kunder samt eksporter fra løsningen til ERP- og lønsystem uafhængigt af hinanden.

Ledelsen

Er der noget bedre end glade medarbejdere? Det er ihvertfald hvad der kan forventes med Acubiz.

Opnå fuldt overblik, gennemsigtighed af processer og korrekt grundlag for opfølgning på budgetter. Der er desuden geografisk uafhængighed, så det gør ingen forskel, om godkender og medarbejder er på samme fysiske lokation.

Acubiz giver mere omkostningsbevidste medarbejdere, der tager ejerskab for egne udgifter.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende