Acubiz løsninger – Hvad vil I gerne optimere?
Acubiz
Expense
Få en effektiv og digital proces omkring medarbejderudgifter. Vælg mellem 3 forskellige expense-løsninger.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Registrering og håndtering af udgifter
- Tracking og registrering af kørsel
- Fleksibel registrering og godkendelse
- Vælg expense-løsning efter behov
Acubiz
Invoice
Opnå en digital og automatiseret proces omkring jeres fakturahåndtering. Inkl. en effektiv og fleksibel godkenderproces.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Automatisk og digital proces
- Korrekt scanning og datafangst
- Automatisk workflow
- Effektiv og fleksibel godkenderproces
- Integration til økonomisystem
Acubiz
Time
Et digitalt redskab til at registrere og holde styr på tidsforbruget samt mulighed for registrering på projekt- og sagsniveau.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Nem og effektiv tidsregistrering
- Registrering helt ned på sagsniveau
- Mindre administrationsarbejde
- Rapporter og dataeksport
Beregn besparelsespotentiale
Prøv vores beregnere, og få et overblik over hvad din virksomhed potentielt kan spare ved at bruge Acubiz. Du kan også få tilsendt en rapport direkte til din e-mail.
"Medarbejderne skal ikke længere gå og huske på hvilke kvitteringer, der passer til hvilke udlæg, og hvilken sag udlægget knytter sig til. Det ligger alt sammen i systemet klar til at blive behandlet."
Susanne Anker-Møller | Regnskabschef hos Kammeradvokaten
"Det blev Acubiz, der blev udvalgt som Junker Industries EMS leverandør, og pilotgruppens begrundelse var både selve brugeroplevelsen af app’en Acubiz One, og ikke mindst, at ”back-end” og selve flowet bare fungerer."
Jesper Christiansen | Group Finance Manager hos Juncker Industries
Vil du vide mere? Kontakt os.
Få en online demonstration
30 minutter – når det passer dig.
Lad os ringes ved
Få os til at ringe dig op.
Lad os mødes
Hos jer eller os.