Optimer jeres udgiftsprocesser med Acubiz
Acubiz
Expense
Få en effektiv og digital proces omkring medarbejderudgifter. Vælg mellem 3 forskellige expense-løsninger.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Registrering og håndtering af udgifter
- Fleksibel registrering og godkendelse
- Vælg expense-løsning efter behov
Acubiz
Invoice
Automatiseret og digital proces omkring jeres fakturahåndtering, og en effektiv og fleksibel godkenderproces.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Automatisk og digital proces
- Korrekt scanning og datafangst
- Automatisk workflow
- Effektiv og fleksibel godkenderproces
- Integration til økonomisystem
Acubiz
Time
Et digitalt redskab til at registrere og holde styr på tidsforbruget samt mulighed for registrering på projekt- og sagsniveau.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Nem og effektiv tidsregistrering
- Registrering helt ned på sagsniveau
- Mindre administrationsarbejde
- Rapporter og dataeksport
Acubiz
Mileage
Automatisk og digital tracking og registrering af firmarelateret kørsel direkte på mobilen. Jeres nye digitale kørebog.
Du kan f.eks. få glæde af:
- Sikkerhed for kørepenge og korrekt indberetning
- Tager højde for lokale og nationale satser og lovgivning
- Validt datagrundlag og præcis dokumentation
Beregn besparelsespotentiale
Prøv vores beregnere, og få et overblik over hvad din virksomhed potentielt kan spare ved at bruge Acubiz. Du kan også få tilsendt en rapport direkte til din e-mail.
Vil du vide mere? Kontakt os.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.