Acubiz Professional – Kørselsregnskab og udgifter
Simpel håndtering af udgifter og kørsel fra mobilen.
Enkeltbruger-løsning til nem registrering og håndtering af firmarelaterede udgifter, udlæg og kørsel. Det er nemt, effektivt og kan klares på farten. Slut med at bruge for meget tid på administrative opgaver.
Pris: 0,-/md (Op til 5 registreringer. Ubegrænset for 9,-/md)
En fleksibel løsning for alle selvstændige foreninger chauffører håndværkere frivillige iværksættere sælgere konsulenter
Udgiftshåndtering og digital kørebog
Acubiz Professional er til dig som afholder forskellige firmaudgifter og samtidig er træt af at holde styr på krøllede kvitteringer og bilag. Du kunne f.eks. være selvstændig, chauffør, frivillig, håndværker, i en forening eller lignende – eller også er du ansat i en virksomhed, som ikke har et digitalt værktøj til at holde styr på udlæg og kørsel.
Løsningen er cloudbaseret, så alt er samlet ét sted. Nu kan du bevare overblikket og bruge mindre tid på administrative opgaver.
- Registrér erhvervsrelaterede udgifter og udlæg ved at tage et billede af din kvittering.
- Gælder både udlæg fra dit private kreditkort og betaling med firmakort.
- Track dine kørte kilometer automatisk via GPS eller manuelt.
- Din digitale kørebog, så du kan holde styr på kørselsgodtgørelse.
- Fuld digital dokumentation for udgifter og kørsel, som kan deles med bogholdere, revisorer, ledere eller lignende.
Dit digitale og mobile værktøj

Mobil-app: Acubiz One
Hold styr på dine firmarelaterede udgifter direkte fra mobilen. Altid tilgængeligt og lige ved hånden. Registrér og hold styr på dine udgifter og udlæg ved at tage et billede af dine kvitteringer – slut med at gemme på kvitteringerne. Du kan også tracke og registrere din kørsel automatisk eller manuelt. Du får således også en digital kørebog. Slut med det klassiske kørselsregnskab.
Sådan kommer du i gang med Acubiz Professional
1. Hent Acubiz One i App Store eller Google Play.
2. Opret en bruger til Professional i app'en.
3. Du får nu en e-mail med dine log ind oplysninger.
4. Nu kan du registrere og håndtere udlæg og kørsel.
Udgiftshåndtering på farten
Når det kedelige arbejde bliver hurtigt og nemt på mobilen, kan det klares mens du venter.. på kaffen ..eller bussen.
Hvad med rapportering?
Du får du også mulighed for at rapportere på dine registrerede udgifter og din kørsel. Det betyder, at du kan dele disse informationer med en bogholder, en revisor, en chef eller hvem du ellers tænker det kan være relevant for.
Rapporteringsfunktionen giver et komplet overblik over transaktioner med tilhørende bilag samt kørselsregnskab for den periode du vælger at rapportere på. Disse data kan nemt anvendes til f.eks. afregning af udlæg eller kørselsgodtgørelse. Ligeledes er det også enkelt at bogføre på baggrund af disse data.
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.