Kundecase: Miinto

Struktur og overblik på tværs af landegrænser​

Med kontorer på tværs af Europa, havde Miinto brug for en fælles process for håndtering af udlæg. Førhen havde de enkelte kontorer håndteret udlæg på forskellig vis, ofte manuelt og i papirform. Visse dele af organisationen brugte allerede en digital løsning, men samlet set fungerede det hele for langsommeligt og for ineffektivt. Nu skulle processen digitaliseres fuldt ud – på den rigtige måde, hele vejen rundt.

De afgørende faktorer

For Miinto var der især to ting der spillede ind, da de skulle finde en samlet digital Expense Management-løsning.

Godkendelsesprocedurer

De oplever nu fordelene ved digitaliseringen af udlægsprocessen, og regnskabschef Veysel Cakmak er især begejstret for automatiseringen af godkendelsesprocedurerne, som minimerer graden af kontrol fra finansafdelingen.

Brugervenligheden

Som en digital funderet virksomhed, forventer og ønsker medarbejderne digitale løsninger, som er tilgængelige og nemme at bruge. Derfor var det vigtigt at finde en mobil-baseret løsning.

Vores kunder sigerGodkendelsesprocedurerne gør, at vi i finansafdelingen ikke skal kontrollere lige så meget, som hvis vi ikke havde en Expense Management-løsning. Så Acubiz har uden tvivl gjort hverdagen meget nemmere for os.

Veysel Cakmak, Regnskabschef hos Miinto

Detaljer

Kunde: Miinto

Løsning: Acubiz Corporate

Hjemmeside: www.miinto.dk

Om Miinto

Miinto er en online modeplatform, som samarbejder med lokale fysiske modebutikker. Onlineordren sendes videre til butikkerne som ekspederer, og derfor har Miinto intet varelager. 180 medarbejdere, fordelt i København, Oslo, Amsterdam og Warszawa, arbejder på at give kunderne det samme høje serviceniveau, som hvis de handlede i de fysiske butikker.
Logo: Miinto

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende