Kundecase: KAB

Bedre økonomistyring og gladere medarbejdere

Tidligere toppede processen omkring udlæg listen over de mest kedelige arbejdsopgaver for KAB’s medarbejdere. Det var en manuel, besværlig og langsommelig proces. I dag foregår alle udlæg digitalt igennem Acubiz One. Det er ifølge medarbejderne både brugervenligt, nemt og hurtigt. Samtidig er det blevet nemmere for økonomiafdelingen at lave budgetopfølgninger og økonomistyring, og de har opnået bedre overblik og struktur.

Fra overspringshandlinger til hurtig og nem eksekvering

KAB’s medarbejdere samlede ofte udlæg til bunke, hvilket gav store budgetmæssige udfordringer for økonomiafdelingen. Der var en kassefunktion internt i huset med sparsomme åbningstider og en tilknyttet dankortterminal. De decentrale ansatte sendte kvitteringerne i kuverter med blanketter og underskrifter, som herefter skulle indtastes manuelt.

“Det var en meget håndholdt proces, hvor jeg personligt ofte prøvede at undgå at have et udlæg, for det var simpelthen for besværligt” forklarer Louise Østvand, Teamchef i KAB. Acubiz har gjort processen hurtig og brugervenlig, og for medarbejderne er det ikke længere demotiverende og kedeligt at foretage udlæg.

Overblik, struktur og glade medarbejdere

Ud fra et tidsmæssigt perspektiv har de fået frigivet omkring en tredjedel af ren arbejdstid.

“For økonomifunktionen er det blevet nemmere at bogføre, det er blevet nemmere at vedligeholde, det giver et bedre overblik, det giver en bedre struktur og vi har fået nemmere ved at lave vores budgetopfølgninger og økonomistyring.” fortæller Sebastian Schrøder, Controller hos KAB.

Det vigtigste var dog at gøre hverdagen nemmere for interne medarbejdere, decentrale ansatte og de beboervalgte bestyrelsesmedlemmer med en brugervenlig løsning. Og det er lykkedes.

Vores kunder siger Hvis jeg går ned og køber morgenmad til mine medarbejdere, så tager jeg et billede af kvitteringen med det samme og 10 sekunder efter har jeg registreret al data og sendt det afsted.

Louise Østvand, Teamchef hos KAB

Detaljer

Kunde: KAB

Løsning: Acubiz Corporate

Hjemmeside: www.kab-bolig.dk

Om KAB

KAB blev dannet i København i 1920, og de udlejer og administrerer ca. 60.000 almene boliger i hovedstadsområdet, hvilket gør dem til Danmarks største administrationsorganisation.

Logo: KAB

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.