Tak til vores kunder
Vores mere end 1.000 kunder (og 250.000 brugere) hjælper os hver dag med at udvikle vores software og yde vores bedste. Vi har en løsning til alle virksomheder, store som små.
Alt i alt har det været en rigtig god oplevelse af overgå til Acubiz. Systemet er let at gå til, så når logindelen er klart, er medarbejderne næsten selvkørende”
Charlotte Pedersen, Controller Assistant hos Bonnier Publications
Deres 300 brugere har i dag glæde af en ensartet proces, hvor afregningsmetoden er den samme, hver gang et udlæg eller en udgift skal håndteres.


Det var en rigtig fin implementeringsproces, hvor vi fik klarlagt vores behov, og de blev løst. Vi kunne komme nemt i gang uden de store problemer, og skulle der være noget, som vi var i tvivl om, var supporten kun et opkald væk. Alt i alt har alt omkring implementeringen og brugen af Acubiz forløbet rigtig godt
1400 medarbejdere i BDO Danmark har nu vinket farvel til de krøllede kvitteringer.
Når du introducerer et nyt program i en virksomhed, vil der altid være en vis modstand, men Acubiz har været så let at bruge, og der har ikke været nogen klager, efter folk er begyndt at bruge appen.
Päivi Karjalainen, Finansdirektør hos HY+
HY+ gik fra en “Old School” og manuel udgiftshåndtering og tredjepartsfakturering til en digital og brugervenlig løsning.


Acubiz er nemt at bruge og jeg er specielt glad for app’ens brugervenlighed. Det betyder meget for vores brugere. Kokke er meget kreative, og de sidder
ikke med administration i hverdagen. For dem er det vigtigt, at tingene fungerer nemt og hurtigt.
Både kokkelandsholdet og Dansk Gastronomisk Union har tårnhøje ambitioner, hvilket kræver en nem hverdag når det kommer til håndtering af udgifter.
Acubiz er klart ét af de systemer, der har været nemmest at implementere, men også det system der har givet mest gevinst i hele organisationen.
Henriette Bjerg Persson, Afdelingsdirektør for Administration og Service hos Alm. Brand
Alm. Brand estimerer, at bogholderiet sparer to til tre dage om måneden på tastearbejde.


Vi har også gjort brug af den logik, der er i huset, så dimensionerne fx er ’Spiller’, ’Hold’, ’Kamp’, og så en valgmulighed på fx 10 formålsnumre.
Der var brug for et intuitivt system til mange forskellige brugere. De gjorde derfor også brug af opdelt udrulning i organisationen.
Hvis jeg går ned og køber morgenmad til mine medarbejdere, så tager jeg et billede af kvitteringen med det samme og 10 sekunder efter har jeg registreret al data og sendt det afsted.
Tidligere toppede processen omkring udlæg listen over de mest kedelige arbejdsopgaver for KAB’s medarbejdere. Det er slut nu.


Først skulle man skrive hvor man havde været henne i sin kørebog, og dernæst skulle man hjem og taste det ind i et excel-ark og sende det til bogholderiet.
Mange kilometer på vejene betød at Dansk Brandteknik ledte efter en mere moderne og digital løsning til håndtering af udlæg og registrering af kørsel.
Med en rejsedag, der ofte starter kl 6. og varer til midnat, havde jeg virkelig svært ved at finde tid til at lave rejseafregninger.
Slut med ubehagelige overraskelser for økonomiafdelingen. Nu er der fuldstændig styr over hvad der er i vente, og medarbejderne kan hurtigere få deres tilgodehavender.



Afstemning af den ene post efter den anden var en arbejdsopgave, som tog flere dage at komme igennem.










