Tak til vores kunder
Vores mere end 1.000 kunder (og over 175.000 brugere) hjælper os hver dag med at udvikle vores software og yde vores bedste. Vi har en løsning til alle virksomheder, store som små.

Acubiz er nemt at bruge og jeg er specielt glad for app’ens brugervenlighed. Det betyder meget for vores brugere. Kokke er meget kreative, og de sidder
ikke med administration i hverdagen. For dem er det vigtigt, at tingene fungerer nemt og hurtigt.
Både kokkelandsholdet og Dansk Gastronomisk Union har tårnhøje ambitioner, hvilket kræver en nem hverdag når det kommer til håndtering af udgifter.
Acubiz er klart ét af de systemer, der har været nemmest at implementere, men også det system der har givet mest gevinst i hele organisationen.
Henriette Bjerg Persson, Afdelingsdirektør for Administration og Service hos Alm. Brand
Alm. Brand estimerer, at bogholderiet sparer to til tre dage om måneden på tastearbejde.


Vi har også gjort brug af den logik, der er i huset, så dimensionerne fx er ’Spiller’, ’Hold’, ’Kamp’, og så en valgmulighed på fx 10 formålsnumre.
Der var brug for et intuitivt system til mange forskellige brugere. De gjorde derfor også brug af opdelt udrulning i organisationen.
Hvis jeg går ned og køber morgenmad til mine medarbejdere, så tager jeg et billede af kvitteringen med det samme og 10 sekunder efter har jeg registreret al data og sendt det afsted.
Tidligere toppede processen omkring udlæg listen over de mest kedelige arbejdsopgaver for KAB’s medarbejdere. Det er slut nu.


Man kan godt se, at Acubiz har været på markedet i mange år. Selve løsningen er god og user-interfacet er godt.
Miinto havde brug for struktur og overblik på tværs af landegrænser. Godkendelsesproceduren og brugervenligheden var afgørende.
Først skulle man skrive hvor man havde været henne i sin kørebog, og dernæst skulle man hjem og taste det ind i et excel-ark og sende det til bogholderiet.
Mange kilometer på vejene betød at Dansk Brandteknik ledte efter en mere moderne og digital løsning til håndtering af udlæg og registrering af kørsel.


Med en rejsedag, der ofte starter kl 6. og varer til midnat, havde jeg virkelig svært ved at finde tid til at lave rejseafregninger.
Slut med ubehagelige overraskelser for økonomiafdelingen. Nu er der fuldstændig styr over hvad der er i vente, og medarbejderne kan hurtigere få deres tilgodehavender.

Afstemning af den ene post efter den anden var en arbejdsopgave, som tog flere dage at komme igennem.


Al den tid vi sparer, kan vi bruge på det, vi hver især er bedst til.
Danpilot har fået øget sikkerhed og nøjagtighed i rejseregnskabet, og de er i øvrigt sluppet af med papirnusseriet, som de selv kalder det.













