Målrettet konsulent søges til implementering af fremtidens platform for rejseafregning

Er du en ambitiøs og inspirerende implementeringskonsulent, der motiveres af at forankre værdiskabende og effektive forretningsløsninger hos en bred vifte af kunder? Så er det måske dig, vi søger!

Vi har igennem mere end 20 år specialiseret os inden for digitalisering og automatisering af Expense Management, hvor vi nu har en løsning til alle – både små og store virksomheder samt enkeltpersoner. Vi er i kraftig vækst, og derfor ønsker vi nu at udvide organisationen med en erfaren og selvkørende konsulent til vores implementeringsteam.

Stillingen i hovedtræk

Som implementeringskonsulent foregår din hverdag i tæt kontakt med både kollegaer og kunder med henblik på optimering og styring af implementeringsfasen af vores cloud-baserede løsninger.

Dine primære arbejdsopgaver centrerer sig om følgende:

  • At designe, planlægge og gennemføre implementering af Acubiz -løsninger
  • At konfigurere vores applikationer
  • At sikre fremdrift gennem kompetent og effektiv projektledelse
  • At afholde workshops og gennemføre træning af superbrugere
  • At levere rådgivning og sparring, der sikrer optimal værdi af vores Acubiz-løsninger

Dine faglige kompetencer:

Vi forestiller os, at du har et par års erfaring enten fra fx en økonomifunktion eller som implementeringskonsulent, hvor du har tilegnet dig følgende kompetencer:

  • En løsningsorienteret tilgang, der baserer sig på god kundeservice kombineret med sund forståelse for indtjening og forretning
  • Indsigt til at konvertere egen erfaring til best practice med henblik på optimal værdiskabelse af vores applikationer
  • En god forståelse for håndtering af rejseafregninger og andre medarbejderrelaterede udgifter (måske har du endda allerede kendskab til Acubiz)
  • Solid IT-forståelse, og gerne med kendskab til implementering og projektledelse af IT-systemer på tværs af en organisation
  • Gode formuleringsevner på både dansk og engelsk

Dine personlige egenskaber:

  • Evner at arbejde engageret og er ikke bange for at stille høje krav til dig selv og dine omgivelser
  • Er proaktiv over for kunder, kollegaer og opgaver
  • Har fokus på at holde stramme deadlines i en til tider travl hverdag
  • Finder det naturligt at arbejde selvstændigt, men forstår også værdien af teamwork og vidensdeling med dine kollegaer

Om Acubiz A/S

Vi leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Vi er et team på omkring 40 ildsjæle, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores godt 700 kunder er J. Lauritzen, ISS, Uhrenholt, Kammeradvokaten, Pandora, Miinto og Slagelse Kommune.

Din Ansøgning

Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 5152 6372. Vi indkalder løbende til samtale.