Integrationer – få mest muligt ud af Acubiz

Integration til banker, kreditkort, ERP- og lønsystemer mm.

Forbind Acubiz med virksomhedens andre værktøjer og systemer for at få det maksimale udbytte af din investering. Foruden kreditkortleverandører, banker, ERP- og lønsystemer, integrerer vi også til benzinselskaber, teleselskaber, rejsebureauer og mange flere.

acubiz-integrationer-1000x-1

Integration med banker og kreditkort

Automatisk import til Acubiz

Få bank- og kreditkortdata direkte ind i Acubiz. Det kommer til at betyde mindre manuelt arbejde og færre tastefejl. Til gengæld klares en komplet rejseafregning på under 5 minutter. 

Medarbejderens kvitteringer i Acubiz One bliver automatisk matchet med de indkomne kreditkorttransaktioner, og er synlige indenfor 24 timer. Herefter sendes udgiften til godkendelse.

Acubiz er leverandøruafhængig. Det betyder derfor ikke noget hvilken bank/kreditkortleverandør din virksomhed har. Hvis din virksomhed har flere kreditkortleverandører, f.eks. på tværs af selskaber i forskellige lande, håndterer vi ligeledes dette.

Vi understøtter VISA, Mastercard og American Express netværkene globalt. Derudover har vi unikke direkte forbindelser til de største banker i Skandinavien.

  • 80% af alle udlæg matches og bogføres automatisk
  • Spar tid ved at undgå manuelle match af transaktioner
  • Kreditkorttransaktioner er synlige indenfor 24 timer
  • Send direkte til godkendelse med vores Fast Track
  • Vi er leverandøruafhængig
Acubiz integration: VISA
Acubiz integration: Handelsbanken
Acubiz integration: Mastercard
Acubiz integration: Sydbank
Acubiz integration: Bank Connect
Acubiz integration: Danske Bank
Acubiz integration: Diners Club
Acubiz integration: American Express
Acubiz integration: Jyske Bank
Acubiz integration: First Card
Acubiz integration: Nordea
Acubiz integration: Eurocard
Integration med Nykredit
Integration med Spar Nord

Integration med med ERP- og lønsystemer

Automatisk eksport fra Acubiz​

Når integrationen er opsat, vil den automatiske synkronisering af data medføre en klar besparelse af mange manuelle arbejdstimer. Integrationen kræver få oplysninger og kan opsættes hurtigt.

Vi samarbejder med de mest kendte leverandører, men har mulighed for at integrere til ethvert system.
  • Integration til ethvert system
  • Tovejs integration
  • Opbevaring af billedfiler
  • Mulighed for at tilvælge ekstra services
Acubiz integration: Microsoft Dynamics NAV
Acubiz integration: Microsoft Dynamics AX
Acubiz integration: Danløn
Acubiz integration: Bluegarden
Acubiz integration: Visma
Acubiz integration: SAP
Acubiz integration: Visma e-conomic
Acubiz integration: Unik
Acubiz integration: Lessor
Acubiz integration: Proløn
Tovejs-integration

Det er muligt både at hente stamdata ind i løsningen og eksportere et bogføringsgrundlag ud. Stamdata ind i løsningen gælder finansielle dimensioner, kontoplan og stamdata på medarbejdere.

Bogføringsgrundlaget ud af løsningen gælder bogføringsfil til finansmodul og evt. også kreditormodul med korrekt dimensionering af rejseomkostninger. Det gælder også fil til lønsystem med korrekt lønart, sats og antal.

Når stamdata er modtaget, kan vi opsætte integrationssnitfladen. Integrationen kan enten foretages som en FTP-dataudveksling (CSV eller XML filudveksling), hvor bogføringsfilen dannes automatisk, eller som en webservice dataintegration.

Opbevaring af billedfiler
Billederne af jeres kvitteringer, som der bliver taget via Acubiz One app’en, ligger på vores servere. Det betyder, at I har dem til dokumentation for revisionen. Vi stiller et link til hvert bilag til rådighed, og på den måde kan ERP-systemet kalde billedfilen frem på posteringsniveau.
Standard fileksport

Det er også muligt at lave dataintegration, f.eks. af bogføringsgrundlag gennem en standard fileksport, som manuelt indlæses i et ERP- eller lønsystem.

Ekstra services

Det er muligt at tilvælge forskellige services i forbindelse med integrationen til jeres Acubiz-løsning.

  • Opsætning af automatisk overførsel til ERP
  • Overførsel af billedfiler til egen server via FTP
  • Overførsel af bogføringsfiler via mail

Derudover er der beslægtede tilkøb såsom flersproget kontoplan, dimensionsstyret kontering og omkostningssplit på dimensioner. Vi ønsker at give jer den bedste komplette Acubiz-oplevelse og tilpasse den lige fra løsning til integration så den matcher netop jeres ønsker og behov.

Øvrige integrationer

Integrationer hele vejen rundt

For at gøre hverdagen endnu nemmere for din virksomheds ansatte, integrerer vi også til andre leverandører hvor det måtte være relevant at udveksle data om udgifter. Teleselskaber, benzinselskaber, BroBizz, parkering, taxa mv. Vi gør det f.eks. muligt, at splitte samleregninger fra denne type leverandører på respektive medarbejdere, med henblik på registrering og godkendelse i en expense proces.

Dybe integrationer på tværs af værktøjer og leverandører giver din virksomhed øget indsigt og kontrol over udgifter.

  • Teleselskaber (internet og mobil)
  • BroBizz
  • Benzinselskaber
  • Parkering
  • Leasing
  • MenuPay
  • Rejsebureauer
Acubiz integration: Telenor
Acubiz integration: TDC Erhverv
Acubiz integration: Brobizz
Acubiz integration: Menupay
Acubiz integration: VR Travel
Acubiz integration: ATPI

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende