Integrationer

Vi integrerer til de forskellige værktøjer og systemer som er relevante for din virksomhed. Lige fra firmakort, økonomi- og lønsystemer, BroBizz mv.
Vores integrationsmuligheder er inddelt i fire hovedgrupper:

Firmakort

Forbind virksomhedens firmakort med Acubiz.

Økonomisystemer

Integrér virksomhedens økonomisystem med Acubiz.

Lønsystemer

Integrér virksomhedens lønsystem med Acubiz.

Andre

Forbind virksomhedens andre værktøjer med Acubiz.

Hvad er integrationer?

Ved softwareintegration forbindes forskellige individuelle softwareløsninger, systemer eller applikationer med hinanden. Integrationer sættes op for at automatisere udvekslingen af data mellem to eller flere systemer. Det sparer tid og ressourcer samt giver muligheden for at udveksle data i real-time, hvilket alt sammen er med til at øge effektiviteten og produktiviteten for virksomhed såvel som medarbejder.

Det er muligt at etablere både envejs- og tovejsintegrationer. Envejsintegration henviser til en proces, hvor data flyder fra ét system til et andet, mens tovejsintegration lader data flyde begge veje.

Overvejer I at investere i nye systemer eller applikationer, så husk altid at undersøge disses integrationsmuligheder med jeres eksisterende systemlandskab.

Acubiz har især fokus på integrationer til firmakort samt økonomi- og lønsystemer, da integrationer hertil giver den bedste brugeroplevelse med Acubiz. Derudover kan vi integrere med benzinselskaber, teleselskaber, rejsebureauer og mange flere. Det giver jer mulighed for at få det maksimale ud af jeres investering samtidig med at hverdagen bliver nemmere for medarbejderne.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende