Digital udgiftshåndtering med Acubiz


Hvorfor vælge Acubiz?
Udgiftshåndtering på mobilen
Effektiv registrering og håndtering af medarbejderudgifter på mobilen.
Tilpasset workflow
Fra registrering til bogføring uden slinger i valsen – tilpasset din organisation.
Fuld digital dokumentation
Opbevaring af registreringer og bilag sikrer 100 % digital dokumentation.
Integrationsklar data
Vi leverer bogføringsrelevant data til ERP- og/eller lønsystemer.
Sikker datahåndtering
Samarbejde mellem afdelinger
Fordrer og sikrer samarbejde mellem afdelinger og organisationslag.
Sådan fungerer Acubiz
Acubiz samler jeres udgifter og sørger for en simpel og fleksibel proces fra en medarbejder registrerer en udgift til finansafdelingen står med bogføringsklar data.

Få en gratis og uforpligtende demonstration af Acubiz på 30 minutter
Vælg en tid der passer dig og få vist hvordan Acubiz fungerer i praksis og få afklaret hvordan Acubiz kan gavne netop din virksomhed. Du kan selvfølgelig også stille alle de spørgsmål du kan komme i tanke om.
Acubiz gavner alle lag i din organisation

Registrering af udgifter på mobilen
Mindre administrationstid ved registrering og dokumentation af udgifter og bilag. Det gælder alle typer udgifter, og det kan klares hvor som helst og når som helst fra mobilen.Tilpasset godkendelsesflow
Fleksibelt godkendelsesflow, som er tilpasset jeres organisation alt efter om der er et eller flere ledelseslag. Godkendelsen kan ske på farten på mobilen eller på kontoret på computeren.Løbende afregning
Gnidningsfri og løbende afregning frem for store flaskehalse sidst på måneden. Der er fuld indsigt i registreringer og ikke mindst præcis digital dokumentation og korrekt bogføringsgrundlag.Overblik og struktur
Oplev en hverdag stabile og strømlinet processer, hvor medarbejderne ved hvornår og hvordan de skal registrere deres udgifter. Fuld gennemsigtighed og overblik resulterer både i bedre ressource- og budgetstyring.Vidste du, at..
Så længe din virksomhed har udgifter.. så længe kan Acubiz hjælpe
Detail og engroshandel
En høj grad af ”udekørende” aktivitet koblet op på f.eks. sælgere, salgskonsulenter og merchandisere, har behov for at håndtere udgifter og kørsel mv.
Fremstilling og produktion
Sælgere, salgskonsulenter, installations- og serviceteknikere mv. med aktivitet ude i marken, har behov for simpel håndtering af udgifter og kørsel mv.
Rådgivning, revision og jura
Konsulenthuse, revisionsselskaber og advokatkontorer har kunde- og klientvendt aktivitet, som skaber udgifter evt. projekt- og kundebaseret.
Transport, shipping og logistik
Udgiftshåndtering på mobilen gør det nemmere for medarbejdere ”på farten”, som nemt kan klare det administrative on-the-go.
IT og tele
Teknikere eller salgskonsulenter i IT-huse, teleselskaber og softwarevirksomheder har ofte brug for et mobilt redskab til udgifter på projektniveau.
Bygge og anlæg
Entreprenørvirksomheder, byggeselskaber og rådgivende ingeniører har ofte medarbejdere på forskellige lokationer med behov for at kunne lave omkostningsallokering til projekter.
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.