Digital udgiftshåndtering med Acubiz

Gør håndteringen af medarbejderudgifter nemmere for alle i din virksomhed. Acubiz samler og håndterer samtlige administrative processer omkring udgifter. Slut med forsvundne bilag og manglende dokumentation.

Hvorfor vælge Acubiz?

Udgiftshåndtering på mobilen

Effektiv registrering og håndtering af medarbejderudgifter på mobilen.

Tilpasset workflow

Fra registrering til bogføring uden slinger i valsen – tilpasset din organisation.

Fuld digital dokumentation

Opbevaring af registreringer og bilag sikrer 100 % digital dokumentation.

Integrationsklar data

Vi leverer bogføringsrelevant data til ERP- og/eller lønsystemer.

Sikker datahåndtering

Datasikkerhed er alfa og omega, og vi har alle relevante certificeringer.

Samarbejde mellem afdelinger

Fordrer og sikrer samarbejde mellem afdelinger og organisationslag.

Sådan fungerer Acubiz

Acubiz samler jeres udgifter og sørger for en simpel og fleksibel proces fra en medarbejder registrerer en udgift til finansafdelingen står med bogføringsklar data.

Acubiz er klart ét af de systemer, der har været nemmest at implementere, men også det system der har givet mest gevinst i hele organisationen.
Henriette Bjerg Persson, Afdelingsdirektør for Administration og Service | Alm. Brand

Få en gratis og uforpligtende demonstration af Acubiz på 30 minutter

Vælg en tid der passer dig og få vist hvordan Acubiz fungerer i praksis og få afklaret hvordan Acubiz kan gavne netop din virksomhed. Du kan selvfølgelig også stille alle de spørgsmål du kan komme i tanke om.

Prøv selv – gratis og uden binding

Overvejer du Acubiz? Prøv vores app i et test-miljø, så du kan få en fornemmelse af om det kan gavne din virksomhed. 

Download og åbn åben Acubiz på din telefon. Opret din gratis demokontom og find kodeordet i din e-mailindbakke. Så er du i gang!

Acubiz gavner alle lag i din organisation

Sådan bruger vi Acubiz
Medarbejderen
Registrering af udgifter på mobilen
Mindre administrationstid ved registrering og dokumentation af udgifter og bilag. Det gælder alle typer udgifter, og det kan klares hvor som helst og når som helst fra mobilen.
Godkenderen
Tilpasset godkendelsesflow
Fleksibelt godkendelsesflow, som er tilpasset jeres organisation alt efter om der er et eller flere ledelseslag. Godkendelsen kan ske på farten på mobilen eller på kontoret på computeren.
Økonomiafdelingen
Løbende afregning
Gnidningsfri og løbende afregning frem for store flaskehalse sidst på måneden. Der er fuld indsigt i registreringer og ikke mindst præcis digital dokumentation og korrekt bogføringsgrundlag.
Ledelsen
Overblik og struktur
Oplev en hverdag stabile og strømlinet processer, hvor medarbejderne ved hvornår og hvordan de skal registrere deres udgifter. Fuld gennemsigtighed og overblik resulterer både i bedre ressource- og budgetstyring.

Vidste du, at..

0 %
af danske topledere vil automatisere med cloudbaserede løsninger inden for 12 måneder*
0 %
mindre administrationstid til håndtering af udgifter med Acubiz. Minimum.

Så længe din virksomhed har udgifter.. så længe kan Acubiz hjælpe

Detail og engroshandel

En høj grad af ”udekørende” aktivitet koblet op på f.eks. sælgere, salgskonsulenter og merchandisere, har behov for at håndtere udgifter og kørsel mv.

Fremstilling og produktion

Sælgere, salgskonsulenter, installations- og serviceteknikere mv. med aktivitet ude i marken, har behov for simpel håndtering af udgifter og kørsel mv.

Rådgivning, revision og jura

Konsulenthuse, revisionsselskaber og advokatkontorer har kunde- og klientvendt aktivitet, som skaber udgifter evt. projekt- og kundebaseret. 

Transport, shipping og logistik

Udgiftshåndtering på mobilen gør det nemmere for medarbejdere ”på farten”, som nemt kan klare det administrative on-the-go.

IT og tele

Teknikere eller salgskonsulenter i IT-huse, teleselskaber og softwarevirksomheder har ofte brug for et mobilt redskab til udgifter på projektniveau.

Bygge og anlæg

Entreprenørvirksomheder, byggeselskaber og rådgivende ingeniører har ofte medarbejdere på forskellige lokationer med behov for at kunne lave omkostningsallokering til projekter.

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.