Udlæg

Effektiv og digital håndtering af udlæg med Acubiz.
Se video

Venligst accepter statistics, marketing cookies for at se denne video.

Mobil udlægshåndtering

Simpel og effektiv proces for registrering og godkendelse af udlæg.

Automatisk bogføring og refusion

Godkendelse på mobil eller PC uafhængig af tid og sted.

Mindre administrationstid

Slut med bunker af krøllede eller forsvundne kvitteringer.

Digital håndtering af udlæg

Acubiz håndterer udlæg gennem en simpel og digital proces.
Udlægshåndtering i Acubiz

Med Acubiz foregår udlægshåndteringen digitalt og effektivt:

Fordele ved digital udlægshåndtering

Sammenspillet mellem afdelingerne gør forskellen.
Medarbejderen

Medarbejderen

Farvel til store bunker krøllede kvitteringer, som skal holdes styr på. Goddag til:

Godkenderen

Godkenderen

Farvel til store bunker bilag, der afventer godkendelse. Goddag til:

Økonomiafdelingen

Økonomiafdelingen

Farvel til lange mailkorrespondancer og forsvundne kvitteringer. Goddag til:

Helt uforpligtende hos jer, os eller online.

Hvorfor skal jeg lægge ud?

Når udlæg er nødvendig, skal processen spille 100 %
Viderefakturering af udlæg med Acubiz

Udlæg er en klassisk udgiftsform i virksomheder, som opstår når der betales for et køb af egen lomme, som senere skal refunderes. Virksomheder har ofte en proces til at håndtere medarbejderudlæg. Denne proces kan være langsommelig, hvilket muligvis kan afholde medarbejdere fra at lave udlæg. Med en simpel og digital proces for udlæg, skabes rammerne for en tryg og effektiv udlægsproces og udlægshåndtering for både medarbejder og økonomiafdelingen.

Kontakt os, og hør nærmere eller book en gratis demonstration af udlægshåndtering med Acubiz.

Fleksibilitet gavner hele virksomheden

Idet et udlæg kan registreres og håndteres på mobilen, gør det processen langt mere fleksibel, hvilket gavner hele virksomheden. At skulle lægge ud, sætter ikke en stopper for et givent køb, og giver også medarbejderen mere frihed i dagligdagen. Det minimerer også sandsynligheden for at medarbejderen gemmer kvitteringer og “samler til bunke” til slutningen af måneden, hvilket kan skabe ekstra travlhed for økonomiafdelingen i slutningen af måneden.

Når medarbejderen er på farten i forbindelse med et kundemøde, salgsmøde, konference eller lignende, kan udlæg registreres og håndteres med det samme f.eks. mens medarbejderen venter på en kop kaffe eller frokosten. Acubiz kan selvfølgelig bruges til alle typer af udlæg — fra køb af morgenmad til kollegaerne eller anden forplejning til kontorartikler, parkering, taxi osv.

Fuld digital dokumentation af kvitteringer fra udlæg

Med en digital proces for udlæg, bliver dokumentationen også digital og det bliver tilmed nemt at finde tilbage til originalbilaget.

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.