Timeregistrering

Timeregistrering er, som navnet indikerer, registrering af timer. I denne henseende gælder det registrering af arbejdstid. Timeregistreringer giver overblik over hvad medarbejdere bruger tiden på, og hvor meget tid de bruger.

Digital timeregistrering på mobilen
Synliggør arbejdsopgavers omfang
Overblik over reelt tidsforbrug

Registrering af arbejdstid i Acubiz

Virksomheder har forskellige behov og krav til en tidsregistreringsløsning. Derfor er vores løsning, Acubiz Time, bygget op omkring to forskellige moduler: Basic til grundlæggende tidsregistrering og Advanced til detaljeret registrering af tidsforbrug.

Basic
Advanced
  • 1 Tryk på Time-ikonet (det lille ur) i bunden af app’en eller tryk på plusset og herefter ”tidsregistrering”.
  • 2 Tryk på den relevante tidsregistreringskategori (interne møder og uddannelse, salgstid etc.).
  • 3 Vælg enten antal timer eller dage afhængig af kategori.
  • 4 Send til godkendelse ved at trykke “Klarmeld”.

Slut med manuelle timesedler

Klassisk og digital timeregistrering

Mange har prøvet at være studentermedhjælper eller timeansat i en virksomhed. Oftest foregår timeregistreringen på en timeseddel.

En digital tidsregistreringsløsning gør i sådanne tilfælde hverdagen nemmere for både medarbejderen, godkenderen og finansafdelingen. Digital timeregistrering gør det muligt at registrere timer når som helst og hvor som helst. 

Eksempel på digital timeregistrering

Medarbejderen kan registrere sine timer digitalt efter en arbejdsdag eller -uge. Lederen kan tilmed godkende digitalt og finansafdelingen modtager data elektronisk og skal derfor ikke selv indtaste data i lønsystemet.

Alt i alt en mere automatiseret proces der minimerer risikoen for fejl og sparer manuelle arbejdsgange.

Synliggør opgavernes omfang​

Mange virksomheder investerer i en løsning til timeregistrering, således at medarbejdere kan registrere sin anvendte arbejdstid. Det giver overblik, når det er muligt at se hvor meget tid der f.eks. anvendes på specifikke arbejdsopgaver eller tidsforbruget på interne møder.

Ved timeregistrering synliggøres det reelle tidsforbrug, opgavernes omfang og arbejdsmønstre, hvilket er vigtig viden og kan bidrage til at effektivisere arbejdsgange.

Læs mere om tidsregistrering på Acupedia

Læs mere om godkendelse med Acubiz

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende