Timeregistrering

Timeregistrering er, som navnet indikerer, registrering af timer. I denne henseende gælder det registrering af arbejdstid. Timeregistreringer giver overblik over hvad medarbejdere bruger tiden på, og hvor meget tid de bruger.

Digital timeregistrering på mobilen
Synliggør arbejdsopgavers omfang
Overblik over reelt tidsforbrug

Registrering af arbejdstid i Acubiz

Virksomheder har forskellige behov og krav til en tidsregistreringsløsning. Derfor er vores løsning, Acubiz Time, bygget op omkring to forskellige moduler: Basic til grundlæggende tidsregistrering og Advanced til detaljeret registrering af tidsforbrug.

Basic
Advanced

Slut med manuelle timesedler

Klassisk og digital timeregistrering

Mange har prøvet at være studentermedhjælper eller timeansat i en virksomhed. Oftest foregår timeregistreringen på en timeseddel.

En digital tidsregistreringsløsning gør i sådanne tilfælde hverdagen nemmere for både medarbejderen, godkenderen og finansafdelingen. Digital timeregistrering gør det muligt at registrere timer når som helst og hvor som helst. 

Eksempel på digital timeregistrering

Medarbejderen kan registrere sine timer digitalt efter en arbejdsdag eller -uge. Lederen kan tilmed godkende digitalt og finansafdelingen modtager data elektronisk og skal derfor ikke selv indtaste data i lønsystemet.

Alt i alt en mere automatiseret proces der minimerer risikoen for fejl og sparer manuelle arbejdsgange.

App til timeregistrering

Mobilen er altid ved hånden. Derfor foregår håndtering og registrering af tid nemmest ved anvendelse af en app. Med en app til tidsregistrering, er det muligt for medarbejderen at registrere sine timer lynhurtigt – enten mens de er hjemme eller på farten.

Acubiz’ tidsregistrerings app hjælper medarbejderen med de administrative opgaver relateret til tid, som opstår i løbet af hverdagen.

Synliggør opgavernes omfang

Mange virksomheder investerer i en løsning til timeregistrering, således at medarbejdere kan registrere sin anvendte arbejdstid. Det giver overblik, når det er muligt at se hvor meget tid der f.eks. anvendes på specifikke arbejdsopgaver eller tidsforbruget på interne møder.

Ved timeregistrering synliggøres det reelle tidsforbrug, opgavernes omfang og arbejdsmønstre, hvilket er vigtig viden og kan bidrage til at effektivisere arbejdsgange.

Læs mere om tidsregistrering på Acupedia

Læs mere om godkendelse med Acubiz

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.