Lad Acubiz Single Sign-On forenkle loginprocessen
Simpel login-proces for alle brugere
Slip for at logge ind hver gang I skal benytte Acubiz – både på web- og mobilapplikation. I forbliver logget ind, hvilket bidrager til hurtigere afregning af jeres forskellige udgifter. Medarbejdere bliver fri for at huske endnu et password. Virksomheden opnår mere kontrol og øget sikkerhed, da loginoplysninger administreres centralt og internt.
- Øget datasikkerhed da adgange og oplysninger styres centralt
- Brugeren har ét login – samme loginmetode som til interne systemer
- Slip for at huske flere forskellige adgangskoder
- Opsætningen af SSO kræver adgang til virksomhedens IdP
En service med stor værdi for brugerne
Flere passwords? Nej tak.
Med Single Sign-On administreres alle loginoplysninger fra centralt hold – og internt. I sparer både tid med at logge ind, og I behøver ikke at huske på flere passwords end I gør i forvejen. IT-afdelingen skal heller ikke længere bruge tid på henvendelser omkring glemte login-oplysninger.
Hvordan opsættes SSO?
Har I en Identity Provider (IdP) infrastruktur tilknyttet, kan I også anvende Acubiz SSO. Brugerens adgang til Acubiz kan tilbagekaldes direkte i din egen IdP. Denne service er altså medvirkende til at øge datasikkerheden og sikre IT-miljøet bedre.
Hvordan tilkobles denne service?
Single Sign-On er en tillægsservice, som kan tilkobles jeres løsning alt efter hvilket setup I vil have eller allerede har.
Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.