Travel Account Plus – Faktura og bekræftelse
Få sendt rejsefakturaer og bookingbekræftelse direkte til jeres løsning
Travel Account Plus integrerer direkte mellem jeres rejsebureau og Acubiz. Vi indgår en aftale med jeres rejsebureau om at sende fakturaer og bookingbekræftelse videre til jeres løsning, således I ikke længere skal indtaste dem selv.

Spring mellemledet (og tastearbejdet) over
Automatisk match mellem faktura og kreditkorttransaktion
Fakturaen fra jeres rejsebureau bliver matchet direkte med kreditkorttransaktionen. Derudover slipper den rejsende for selv at skulle uploade bookingbekræftelsen til løsningen. Den rejsende får selvfølgelig også bekræftelsen på e-mail.
- Direkte integration mellem jeres rejsebureau og Acubiz.
- Rejsefakturaer og bookingbekræftelse sendes til jeres løsning.
- Spar tid – I slipper for det manuelle tastearbejde.
- Kræver blot navnet på jeres rejsebureau.
Sådan fungerer det
Travel Account Plus er en tillægsservice, som kan tilkobles jeres løsning alt efter hvilket setup I vil have eller allerede har.
Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til relaterede processer omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.