Rejseafregning

Digital registrering og håndtering af rejseafregninger.

Registrering af udgifter fra mobilen

Fleksibel og effektiv proces for registrering af den klassiske rejseafregning.

Holder udgifterne samlet digitalt

Udgifterne for sendes samlet til godkendelse på mobilen.

Samlet overblik for alle

Løbende overblik for både medarbejder, godkender og økonomiafdeling.

Digital rejseafregning på mobilen

Den klassiske rejseafregning i nye digitale klæder.
Rejseafregning i Acubiz

Vi har taget den klassiske rejseafregning, og gjort den digital. Opret en rejseafregning fra mobilen, og send den til digital godkendelse.

Rejseafregning vs. Fast Track

Rejseafregning

Fast Track

Fordele ved digital rejseafregning

En effektiv og digital proces for rejseafregninger gavner hele virksomheden.
Medarbejderen

Medarbejderen

Farvel til den gammeldags rejseafregning. Goddag til:
Godkenderen

Godkenderen

Farvel til en kedelig og fastlåst godkenderproces. Goddag til:

Økonomiafdelingen

Økonomiafdelingen

Farvel til de mange printede bilag. Goddag til:

Helt uforpligtende hos jer, os eller online.

Alternativet til rejseafregninger

Fordi nogle gange er den nemme løsning, den bedste løsning.
Den klassiske rejseafregning

Ved en rejseafregning, samler medarbejderen alle udgiftsbilag relateret til en given aktivitet – f.eks. en forretningsrejse. Herefter registrerer medarbejderen alle bilagene på én gang og udfylder en rejseafregning, som herefter sendes godkendelse hos økonomiafdelingen.

Tidligere var sådanne rejseafregninger den almindelige måde at behandle virksomhedens udgifter på. I dag er det stadig en almindelig måde for mange men der er derfor også mange, der oplever flaskehalse for økonomiafdelingen i slutningen af måneden ved månedsluk idet den som regel bliver sendt til godkendelse og til videre processering i “klumper”.

Alternativet er registrering af udgifter i realtid

I dag ønsker mange en mere effektiv måde at registrere udgifter på fx ifm. forretningsrejsen. Dette har betydet, at mange virksomheder nu håndterer udgifter i det øjeblik de opstår. Det betyder blot, at medarbejderen håndterer hver enkelt udgiftstransaktion, hvad enten der er tale kontantudlæg, køb på firmakort eller firmarelateret kørsel, så snart udgiften opstår og sender den i godkendelsesproces med det samme.

Vi kalder det Fast Track.

Fast Track – slut med at samle udgifter til bunke

Med Fast Track er det muligt at lade medarbejderen registrere, behandle og afslutte udgiften i realtid. Det betyder, at det ikke længere er nødvendigt at gemme en stor bunke kvitteringer til senere registrering. Så behøver I heller ikke bekymre jer om kvitteringen bliver væk.

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.