Projekttimer
Projekttimer henviser til arbejdstid anvendt på enkelte eller flere forskellige projekter eller sager. Ved at registrere projekttimer, får virksomheden et øget overblik over den anvendte tid på forskellige projekter. Formålet med at registrere projekttimer varierer fra virksomhed til virksomhed.
Overblik og struktur over projekter og sager.
Dokumentation af anvendt arbejdstid på projekter og sager.
Oplagt til projekt- eller sagsbaserede virksomheder.
Projekttimer i Acubiz
Virksomheder har forskellige behov og krav til tidsregistreringsløsning der kan håndtere projekttimer. Vores løsning, Acubiz Time, bygget op omkring to forskellige moduler: Basic til grundlæggende tidsregistrering og Advanced til detaljeret registrering af tidsforbrug.
- 1 Tryk på Time-ikonet (det lille ur) i bunden af app’en eller tryk på plusset og herefter ”tidsregistrering”.
- 2 Vælg den relevante tidsregistreringskategori (enten en overordnet projektkategori eller specifikke projekter).
- 3 Vælg enten antal timer eller dage afhængig virksomhedens opsætning.
- 4 Send til godkendelse ved at trykke “Klarmeld”.
- 1 Tryk på Time-ikonet (det lille ur) i bunden af app’en eller tryk på plusset og herefter ”tidsregistrering”.
- 2 Tryk på ugerapportsikonet.
- 3 Vælg en dag og tryk på plusset.
- 4 Vælg den relevante tidsregistreringskategori (enten en overordnet projektkategori eller specifikke projekter.).
- 5 Vælg enten antal timer eller dage afhængig af virksomhedens opsætning og indtast evt. supplerende oplysninger.
- 6 Tryk “Klarmeld” når ugen er omme og få et overblik over ugens projekttimer.
- 7 Send til godkendelse ved at trykke “Bekræft”.
Basic kan godt anvendes af virksomheder der arbejder projekt- og sagsbaseret, men Advanced er at foretrække, da denne skaber et bedre overblik og struktur over projekttimerne. Det er naturligvis muligt at udtrække rapporter om tidsforbruget.
- Denne funktion er tilgængelig i løsningen Acubiz Time.
Projekt- og sagsbaserede virksomheder
For virksomheder der arbejder projekt- eller sagsbaseret er det en nødvendighed at kunne påvise den anvendte arbejdstid, da fakturering ofte vil ske på baggrund af dette. Ved at registrere projekttimerne synliggøres det reelle tidsforbrug. Anvendes der eksempelvis 12 timer på et projekt der er fastsat til 10 timer, er det naturligvis relevant at kigge ned i detaljen og undersøge hvad medarbejderen har brugt tiden på. Enten for at finde frem til om det er muligt at reducere tidsforbruget eller om den aftalte tid på projektet skal hæves næste gang. Uanset hvad, gør Acubiz Time virksomheder i stand til at fakturere kunder helt nøjagtigt – forudsat at der ikke er aftalt en fast pris forinden.
Acubiz Time Advanced er oplagt til virksomheder der arbejder projekt- eller sagsbaseret, og modulet er baseret på en ugerapport-struktur.
Lad Acubiz tage sig af alle jeres udgifter
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.