Projekttimer
Digital registrering af projekter eller sager.
Overblik og struktur
Synliggør det reelle tidsforbrug for projekter og sager.
Dokumentation til fakturering
Korrekt efterbehandling af registreringer.
Bedre projektstyring
Oplagt til projekt- og sagsbaserede virksomheder.
Registrering af projekttimer på mobilen
Projekt- og fakturerbare timer registreres med få klik.
Projekttimer i Acubiz
Virksomheder har forskellige behov og krav til en løsning hvor man kan registrere projekter eller sager. Acubiz har to forskellige moduler til formålet: Basic til grundlæggende registrering af timer, og Advanced til detaljeret registrering af timer.
- 1 Tryk på Time-ikonet (det lille ur) i bunden af app’en eller tryk på plusset og herefter ”tidsregistrering”.
- 2 Vælg den relevante tidsregistreringskategori (enten en overordnet projektkategori eller specifikke projekter).
- 3 Vælg enten antal timer eller dage afhængig virksomhedens opsætning.
- 4 Send til godkendelse ved at trykke “Klarmeld”.
- 1 Tryk på Time-ikonet (det lille ur) i bunden af app’en eller tryk på plusset og herefter ”tidsregistrering”.
- 2 Tryk på ugerapportsikonet.
- 3 Vælg en dag og tryk på plusset.
- 4 Vælg den relevante tidsregistreringskategori (enten en overordnet projektkategori eller specifikke projekter.).
- 5 Vælg enten antal timer eller dage afhængig af virksomhedens opsætning og indtast evt. supplerende oplysninger.
- 6 Tryk “Klarmeld” når ugen er omme og få et overblik over ugens projekttimer.
- 7 Send til godkendelse ved at trykke “Bekræft”.
Med Advanced skabes bedre overblik og struktur over projekttimerne. da denne skaber et bedre overblik og struktur over projekttimerne.
Fordele ved digital registrering af ferie og fravær
En effektiv og nøjagtig proces gavner hele virksomheden.
Medarbejderen
Farvel til uoverskuelige skemaer. Goddag til:
- Tidsbesparende og digital registrering af projekter og sager.
- Registrering af projekter og sager kan ske fra telefonen.
- Overblik over brugte timer på projekter og sager.
Godkenderen
Farvel manglende overblik over projekttimer. Goddag til:
- Fleksibelt godkenderflow på mobilen.
- Overblik over timer brugt på projekter og sager.
- Bedre ressourcestyring.
Økonomiafdelingen
Farvel til manglende tidsregistreringer. Goddag til:
- Overblik over tidsregistreringer på projekt- og sagsniveau.
- Præcis lønbehandling og viderefakturering.
- Fuld digital dokumentation.
Helt uforpligtende hos jer, os eller online.
Registrering af projekter og sager via app
Indblik, overblik og minimal fejlregistreringer.
Projekter- og sager med Acubiz
Projekttimer henviser til arbejdstid anvendt på enkelte eller flere forskellige projekter eller sager. Ved at registrere projekttimer, får virksomheden et øget overblik over den anvendte tid på forskellige projekter. Formålet med at registrere projekttimer varierer fra virksomhed til virksomhed.
Acubiz tidsmodulet Advanced er oplagt til virksomheder der arbejder projekt- eller sagsbaseret, og modulet er baseret på en ugerapport-struktur.
Kontakt os, og hør nærmere eller book en gratis demonstration af Acubiz.
Korrekt dokumentation og efterbehandling
For virksomheder der arbejder projekt- eller sagsbaseret er det en nødvendighed at kunne påvise den anvendte arbejdstid, da fakturering ofte vil ske på baggrund af dette. Ved at registrere projekttimerne synliggøres det reelle tidsforbrug. Anvendes der eksempelvis 12 timer på et projekt der er fastsat til 10 timer, er det naturligvis relevant at kigge ned i detaljen og undersøge hvad medarbejderen har brugt tiden på. Enten for at finde frem til om det er muligt at reducere tidsforbruget eller om den aftalte tid på projektet skal hæves næste gang. Uanset hvad, gør Acubiz virksomheder i stand til at fakturere kunder helt nøjagtigt – forudsat at der ikke er aftalt en fast pris forinden.
Acubiz kan hjælpe de fleste med det meste
Vil du vide mere? Kontakt os.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
30 minutter – når det passer dig.
Få os til at ringe dig op.
Hos jer eller os.