Omkostningsfakturaer

Omkostningsfakturaer, eller leverandørfakturaer, specificerer og opkræver betaling for de varer eller serviceydelser, der aftales mellem leverandør og kunde. Fakturaerne kan med fordel sættes i et workflow lige fra modtagelse til afløftning af data, godkendelse, bogføring og betaling.

Ingen forsvundne fakturaer
Hurtigere fakturaflow
Bedre og større overblik

Omkostningsfakturaer i Acubiz

Med Acubiz Invoice bliver fakturahåndteringen både digitaliseret og automatiseret med produktivitetsløft, nemmere arbejdsgange og større gennemsigtighed som følge.

Fordele for finansafdelingen

Finansbrugeren

Fordele for medarbejderen

Medarbejderen

Fordele ved automatisk fakturahåndtering

Virksomheder opnår store fordele ved at gå fra manuel til automatisk fakturahåndtering. Risikoen for at fakturaer forsvinder er minimal, og hele fakturaflowet går betydeligt hurtigere – lige fra modtagelse over kontering, distribution og godkendelse til betaling og eksport af data til økonomisystem. Acubiz Invoice håndterer ovenstående fakturaflow gennem tre trin.

Det digitale og automatiske flow til at styre virksomhedens omkostninger på leverandørsiden giver et bedre og større overblik. Det skaber samtidig gennemsigtighed og forbedrer kontrollen over omkostningsfakturaerne.

Effektiv godkendelsesproces af omkostningsfakturaer

Acubiz Invoice gavner ikke kun økonomi- og finansafdelingen. Alle medarbejdere der har med omkostningsleverandører at gøre vil opleve lettere arbejdsgange. Særligt godkendelsesprocessen er ved manuel fakturahåndtering besværlig og tidskrævende, da den ofte foregår papirbåren eller drevet af e-mails frem og tilbage. En automatisk godkendelsesproces vil sikre at betalingsfrister overholdes og dermed slipper virksomheden for rykkergebyrer og anstrengte forhold til sine leverandører.

Overvej at samle alle typer udgifter

Omkostningsfakturaer er en del af et større udgiftsøkosystem, hvor de er én af mange udgifter der opstår, når medarbejdere udfører deres arbejde. Det kan derfor godt give mening at undersøge om andre former for udgifter kan digitaliseres og automatiseres – eksempelvis udlæg, køb på firmakort, firmakørsel, registrering af projekttimer og meget mere. De forskellige udgiftstyper kan I læse mere om længere nede på siden.

Læs mere om fakturahåndtering i Acupedia

Læs om Acubiz Invoice

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.