Fakturahåndtering

Automatisk og digitalt workflow til håndtering af fakturaer med Acubiz.
Se video

Venligst accepter statistics, marketing cookies for at se denne video.

Automatisk faktura workflow

Et hurtigere og mere effektivt workflow for både økonomiafdeling og medarbejder.

Fleksibel godkendelse

Godkendelse på mobil eller PC uafhængig af tid og sted.

Optimal brug af ressourcer

Tidskrævende tastearbejde og manglende overblik er fortid.

Automatisk håndtering af fakturaer

Acubiz håndterer fakturaerne i 3 overordnede trin.
1. Scanning og datafangst

Fakturaen modtages i Acubiz, og scannes automatisk. Derefter afløftes og struktureres dataen til efterfølgende behandling.

Vi anvender scanningsmotoren fra Paperflow, som har specialiseret sig i at udvikle AI-teknologisk software til fakturascanning.

2. Kontering og godkendelse

Efter automatisk kontering, sendes fakturaen automatisk først til verificering hos rekvirenten. Derefter sendes den til endelig godkendelse, fx hos nærmeste leder. Al godkendelse kan foregå på mobil eller PC.

Rekvirenten kan i øvrigt redigere omkostningstype, dimensioner eller tilføje en kommentar hvis relevant, inden den sendes videre i flowet.

3. Eksport af data

Efter endelig godkendelse, er bogføringsklar data nu klar til automatisk overførsel eller upload til økonomisystemet.

Acubiz integrationer

Effektivt fakturaflow = Automatisk fakturahåndtering

En gnidningsfri proces fra start til slut.
Digital og effektiv fakturahåndtering

Fordele ved automatisk fakturahåndtering

Et effektivt fakturaflow gavner hele virksomheden.
Økonomiafdelingen

Økonomiafdelingen

Farvel til lange mailkorrespondancer og forsvundne fakturaer. Goddag til:

Godkenderne

Godkendere

Farvel til langsommelige papirbårne processer for fakturahåndtering. Goddag til:

Ledelsen

Ledelsen

Farvel til komplekse indkøbssystemer og varekøbsflow. Goddag til:

Helt uforpligtende hos jer, os eller online.

Fakturahåndtering må gerne være nemt

Du er allerede ét skridt nærmere lettere arbejdsgange.
Fakturahåndtering med Acubiz

Fakturaer kan med fordel sættes i et workflow, som behandler fakturaen fra modtagelse til betaling. Kontakt os, og hør nærmere eller book en gratis demonstration om fakturahåndtering med Acubiz.

Med Acubiz kan dette workflow opsættes til at foregå automatisk. Fakturaen scannes automatisk ved modtagelse, og dataen bliver automatisk indlæst og klassificeret.  Derefter sendes fakturaen automatisk til verificering hos rekvirenten. Dernæst sendes fakturaen automatisk til endelig godkendelse, fx hos nærmeste leder. Når fakturaen er godkendt, er bogføringsklar data klar til automatisk overførsel eller upload til økonomisystem.

Fuld digital dokumentation af fakturaer

Med en automatisk og digital proces for fakturaer, er der både overblik og styr på dokumentationen. Det betyder også, at det bliver nemt at finde tilbage til originalfakturaen, samt at følge rejsen fra indkøb til godkendelse.

Acubiz kan håndtere de fleste fakturaformater (f.eks. OIOUBL-, EAN- og PDF-fakturaer)

Håndtering af elektroniske fakturaer (e-faktura)

En faktura — også kaldet en omkostningsfaktura, eller leverandørfaktura — specificerer og opkræver betaling for de varer eller serviceydelser, der aftales mellem leverandør og kunde. En elektronisk faktura, eller en e-faktura, er ikke blot en faktura sendt eksempelvis som PDF. Elektroniske fakturaer sendes og modtages i et standardiseret og struktureret format såsom OIOUBL/EAN.

Vi hjælper dig godt i gang

For at få mest mulig gavn af Acubiz, hjælper vi dig i gang opsætningen af den automatiserede proces. Vi kan hjælpe dig med:

  • at få alle fremtidige elektroniske fakturaer i OIOUBL-format fra leverandører sendt direkte ind i Acubiz.
  • at konfigurere kreditorer, konti og dimensioner.
Det er generelt muligt, at tilpasse Acubiz til jeres organisationsstruktur og forretningsregler. Kreditorer kan sættes op med standardkontering, således at konteringen sker automatisk, dvs. automatisk kreditorgenkendelse. Regler for distribution og godkendere opsættes jf. organisationsstrukturen og forretningsreglerne i jeres virksomhed.

Vil du vide mere? Kontakt os.

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.