Acubiz funktioner
Se hvilke funktioner Acubiz understøtter, og hvordan det kan gavne din virksomhed.
Sådan fungerer det
De forskellige funktioner, som Acubiz understøtter, kommer naturligvis med din Acubiz-løsning alt efter setup. Få en lettere proces med medarbejderudgifter, som gavner både medarbejder, godkendere og finansafdelingen, uanset hvilke funktioner I har behov for.
Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til samtlige aspekter af processen omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.
Vil du vide mere? Kontakt os.
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.
Få en online demonstration
30 minutter – når det passer dig.
Lad os ringes ved
Få os til at ringe dig op.
Lad os mødes
Hos jer eller os.