Frends x Acubiz: Platformintegration målrettet administrative og finansielle processer

Del på linkedin
Del på facebook
Del på email

Skrevet af

3

minutters læsetid

Acubiz er en førende leverandør af expense management software og services. På daglig basis håndterer Acubiz expense management processer for mere end 1000 virksomheder og over 190.000 brugere i 45 lande. Acubiz integrerer til relevante systemer og værktøjer – der hvor det giver mening i udgiftsprocessen – med særlig fokus på integrationer til firmakort, økonomi- og lønsystemer. Derudover integrerer Acubiz med benzin- og parkeringsselskaber, teleselskaber, erhvervsrejsebureauer mv.

Frends-integrationen fremskynder implementeringstiden

Acubiz’ løsninger er fleksible og kan kombineres efter behov og tilpasses den enkelte virksomheds krav. Den endelige opsætning hos kunden afhænger af behovene og krævede app stack. Her hjælper Frends-integrationen med at øge fleksibiliteten og fremskynde implementeringen.

– Hos Acubiz fokuserer vi på kundens processer, og vi undersøger hele tiden, hvordan vi kan optimere kundens administrative processer i forbindelse med styringen af udgifter – hele vejen fra når udgiften opstår til den skal bogføres. Fokusset indebærer også, at vi ser på, hvordan vi kan forbedre flowet af data der flyder mellem Acubiz og andre vigtige kundesystemer. Frends er den perfekte platform til at understøtte dette, fortæller Henrik Malling, COO hos Acubiz.

Acubiz integrerer med alle systemer – enten gennem fileksport eller automatisk dataudveksling. En global standardimplementering tager typisk fire til otte uger, men integrationen med Frends fremskynder implementeringstiden ved at reducere integrationsarbejdet markant og levere et visuelt BPMN 2.0 interface til opbygningen af integrations- og automatiseringsprocesser uden hård kode. Det er nemt og sikkert at integrere nye API’er med Frends via platformens distribuerende arkitektur. Frends gør det muligt for virksomheder at designe, udgive og administrere API’er ved hjælp af API Management-funktionaliteten og samtidig tilføje APU-slutpunkter til integrationsprocesser uden problemer.

Et partnerskab der skaber synergieffekter

Det er muligt at overvåge alle integrationer i realtid og på tværs af API-livscyklussen. Frends’ platform understøtter udviklingen og udrulningen af multi-cloud og hybridløsninger – noget der uden tvivl vil hjælpe kunder som anvender ældre systemer.

– Acubiz er én af de stærkeste, og globalt anerkendte, eksperter inden for expense management-kategorien. Med Acubiz’ expense management service er virksomheder sikre på at have de nødvendige værktøjer til rådighed, når det gælder håndtering af deres udgifter. Vi er begejstrede for vores samarbejde med Acubiz. Vi ser frem til at hjælpe dem med kunders onboarding gennem Frends, forklarer Miikka Aalto, Partner Manager hos Frends.


Om Acubiz

Acubiz er en global Expense Management udbyder, som strømliner og automatiserer administrative processer relateret til alle typer af medarbejderrelaterede udgifter.

Kontakt: Anders Friis, CCO, +4523398440, afr@acubiz.com

Om Frends

Frends er en iPaaS (Integration-Platform-as-a-Service), der gør det muligt at udvikle, administrere og sikre alle API-integrationer i én simpel platform. Lean, low-code og intuitiv. Frends iPaaS hjælper forskellige it- og softwarekonsulentvirksomheder med at udvide udbuddet af løsninger og levere ekstra værdi til kunder gennem integrationer. Frends gør det muligt at levere integrations- og automatiseringsløsninger i høj kvalitet oven på eksisterende IT-tjenester og fremskynde API-udvikling.

Kontakt: Miikka Aalto, Partner Manager, +358 50431 9255, miikka@frends.com

Om Frends’ partnerprogram

Acubiz bibliotek
Find og download e-bøger, whitepapers, webinarer mm. om alt inden for Expense Management.
Nyhed

Andre blog indlæg

Få en gratis demonstration

Gratis og uforpligtende