Slut med manuelle udgiftsrapporter krøllede kvitteringer forsvundne bilag trivielt papirarbejde
Sikker og hurtig betaling med First Card Mastercard.
Mobil håndtering af udgifter
Dokumentér en medarbejderudgift på få sekunder med app'en Acubiz One.
Overblik og indsigt i forbruget
Bevar det fulde overblik, få indsigt i forbruget og forbedret likviditet.
Simpel og digital håndtering af medarbejderudgifter

Firmakort og app taler sammen
Tag et billede af kvitteringen via app’en og udfyld få informationer for at dokumentere en udgift. Alle korttransaktioner registreres efterfølgende automatisk i app’en og matches med tilhørende kvitteringer samt de indtastede informationer om f.eks. omkostningstype og formål. Send derefter til godkendelse og bogføring.
= fuld digital dokumentation på alle transaktioner.
Optimering hele vejen rundt
Sådan fungerer Acubiz One sammen med First Card
Find den rigtige løsning
Vi tilbyder 3 forskellige løsninger alt efter behov. Vælg den ønskede løsning når du ansøger om firmakort.
Pakke 1: Basis
60,-
pr. bruger/kort pr. måned
- Sæt strøm til processen omkring medarbejderudgifter.
- Basis-funktioner fra registrering til godkendelse og bogføring.
Acubiz 30,- | First Card 30,-
Pakke 2: Udvidet
80,-
pr. bruger/kort pr. måned
- Når der er medarbejdere med hyppig rejseaktivitet.
- Udvidet funktionalitet og adgang til udvalgte tillægsservices.
Acubiz 50,- | First Card 30,-
Pakke 3: Avanceret
110,-
pr. bruger/kort pr. måned
- Når der er medarbejdere med hyppig rejseaktivitet.
- Fuld funktionalitet og adgang til alle tillægsservices.
Acubiz 80,- | First Card 30,-
Specifikationer for pakkerne
Værktøjer | BASIS | UDVIDET | AVANCERET |
Kreditkort: First Card Corporate Mastercard firmakreditkort til dine medarbejdere. |
---|---|---|---|
Mobil-app: Acubiz One Registrering og godkendelse af udgifter for brugere og godkendere. | |||
Web-app: Acubiz EMS Brugeradministration, håndtering af udgifter og eksport af data for økonomiafdelingen. |
Funktioner | BASIS | UDVIDET | AVANCERET |
---|---|---|---|
Udgiftsregistrering Registrér udgifter på mobilen – både køb på firmakort og udlæg. | |||
Kørselsregistrering Digital kørebog: Track kørte kilometer og lav automatisk kørselsregnskab. | |||
Diæter/Rejsegodtgørelse
Nem registrering af rejsegodtgørelse i overensstemmelse med statens takster. | ** | ** | |
Tidsregistrering
Registrér timer, ferie og fravær. | ** | ||
Godkendelse
Effektivt og mobilt godkendelsesflow. | |||
Integrationer | BASIS | UDVIDET | AVANCERET |
---|---|---|---|
Eksport Eksportér bogføringsfiler til import i dit økonomisystem (CSV filer). | Standard | Standard | Standard |
*Acubiz faktureres kvartalsvis. First Card faktureres årligt forud. Ønskes et First Card Executive kort er prisen 1.295,- pr. år. Acubiz priser er ekskl. moms og pr. bruger pr. måned. First Card priser er momsfrit. **Der vil tilgå et opsætningsgebyr.
Gør hverdagen endnu lettere med vores services
Fordele for hele virksomheden

Sådan kommer du i gang

Book en demo eller ansøg
Book en online demonstration eller ansøg om First Card og Acubiz med det samme (du omdirigeres til Nordeas hjemmeside).
First Card-aftalen oprettes
Du modtager First Card-aftalen fra Nordea i e-Boks. Når aftalen er godkendt, modtager du en krypteret e-mail hvor de enkelte kortansøgninger kan sendes til (kortene modtages efter ca. 10 hverdage).
Acubiz-aftalen oprettes
Du bliver ringet op af Acubiz, I aftaler opsætning, og aftalen sendes til digital underskrift. Løsningen konfigureres og brugere, godkendere samt finansbrugere oprettes, hvorefter First Card kreditkortene integreres.
Ofte stillede spørgsmål
Er du allerede kunde hos Visma Acubiz eller Nordea? Eller har du spørgsmål?
Du kan naturligvis stadigvæk få gavn af samarbejdet og vi svarer også gerne på spørgsmål.
Kontakt Visma Acubiz på 2253 8800.
Rigtig mange virksomheder kan have stor gavn af at kombinere firmakreditkort med en Expense Management service. Det giver overblik, kontrol og en lettere hverdag for brugere/kortholdere.
Derfor har vi pakket First Card firmakort og Acubiz Expense Management systemet sammen i et integreret setup til en attraktiv pris.
I indgår to separate aftaler med hhv. Nordea (kortløsningen) og Visma Acubiz (afregningsløsningen).
Ja, Visma Acubiz har kunder og brugere i 42 lande.
Nej, Visma Acubiz sørger for at opdatere regler og satser.
De gemmes i Visma Acubiz’ sikre servermiljø. Alle kunder tiltræder Acubiz’ databehandleraftale. Visma Acubiz er ISAE 3402 Type2 certificeret.
Acubiz One understøtter dansk, svensk, norsk, finsk, engelsk, tysk og fransk. Det er telefonens sprogopsætning som styrer sproget i Acubiz One. Har man en telefon med et andet end de nævnte sprog, anvendes engelsk.
Book en demo
Book en gratis og uforpligtende online demonstration på 30 minutter.
Har du spørgsmål?
Om First Card
First Card er Nordeas betalingsløsning til nem og effektiv håndtering af virksomhedens indkøb og udlæg. Din virksomhed får styr på omkostningerne, hurtig og sikker administration af rejseafregninger samt mere tid til andre ting.
Om Visma Acubiz
Visma Acubiz forenkler de administrative processer omkring udgifter, udlæg, kørsel, tidsregistrering og komplette rejseafregninger. Det bliver nemt og overskueligt med Visma Acubiz’ cloud-baserede Expense Management løsning og app’en Acubiz One.