Slut med

I samarbejde med Nordea tilbyder Acubiz en komplet pakke med både Nordeas First Card firmakort og Acubiz’ app til registrering og håndtering af udgifter og tilhørende bilag. Kort og app er fuldt ud integreret og dokumentation af udgifter bliver lettere end aldrig før. Bogføringen klarer også næsten sig selv igennem nem dataeksport eller direkte integration til jeres økonomisystem.

First Card til medarbejderne

Sikker og hurtig betaling med First Card Mastercard.

Mobil håndtering af udgifter

Dokumentér en medarbejderudgift på få sekunder med app'en Acubiz One.

Overblik og indsigt i forbruget

Bevar det fulde overblik, få indsigt i forbruget og forbedret likviditet.

Simpel og digital håndtering af medarbejderudgifter

Firmakort og app taler sammen

Tag et billede af kvitteringen via app’en og udfyld få informationer for at dokumentere en udgift. Alle korttransaktioner registreres efterfølgende automatisk i app’en og matches med tilhørende kvitteringer samt de indtastede informationer om f.eks. omkostningstype og formål. Send derefter til godkendelse og bogføring.

= fuld digital dokumentation på alle transaktioner.

Optimering hele vejen rundt

Med jeres First Card firmakort fra Nordea, kan der betales sikkert og hurtigt i butikker og på nettet –  kortene understøtter også Apple Pay, MobilePay og kontaktløs betaling. Med Acubiz One kan du også registrere andre firmarelaterede udgifter som f.eks. kontantudlæg, kørsel, timer/fravær og komplette rejseafregninger samt foretage rapportering – sikkert og effektivt.

Find den rigtige løsning

Vi tilbyder 3 forskellige løsninger alt efter behov. Vælg den ønskede løsning når du ansøger om firmakort.

Pakke 1: Basis

60,-

pr. bruger/kort pr. måned

Acubiz 30,- | First Card 30,-

Pakke 2: Udvidet

80,-

pr. bruger/kort pr. måned

Acubiz 50,- | First Card 30,-

Pakke 3: Avanceret

110,-

pr. bruger/kort pr. måned

Acubiz 80,- | First Card 30,-

Specifikationer for pakkerne

Værktøjer

BASISUDVIDETAVANCERET
Kreditkort: First Card Corporate
Mastercard firmakreditkort til dine medarbejdere.
Mobil-app: Acubiz One
Registrering og godkendelse af udgifter for brugere og godkendere.
Web-app: Acubiz EMS
Brugeradministration, håndtering af udgifter og eksport af data for økonomiafdelingen.

Funktioner

BASISUDVIDETAVANCERET
Udgiftsregistrering
Registrér udgifter på mobilen – både køb på firmakort og udlæg.
Kørselsregistering
Digital kørebog: Track kørte kilometer og lav automatisk kørselsregnskab.
Diæter/Rejsegodtgørelse
Nem registrering af rejsegodtgørelse i overensstemmelse med statens takster.
****
Tidsregistrering
Registrér timer, ferie og fravær.
**
Godkendelse
Effektivt og mobilt godkendelsesflow.

Integrationer

BASISUDVIDETAVANCERET
Eksport
Eksportér bogføringsfiler til import i dit økonomisystem (CSV filer).
StandardStandardStandard

*Acubiz faktureres kvartalsvis. First Card faktureres årligt forud. Ønskes et First Card Executive kort er prisen 1.295,- pr. år. Acubiz priser er ekskl. moms og pr. bruger pr. måned. First Card priser er momsfrit. **Der vil tilgå et opsætningsgebyr.

Gør hverdagen endnu lettere med vores services

Udenlandsk momsrefusion

Automatisér processen omkring tilbagesøgning.

Invoice
Management

Automatisér og digitalisér leverandørfaktura-flowet.

Company Policy
Manager

Når løsningen skal tilpasses retningslinjer og politikker.

Travel
Management

Nem håndtering af hotel- og rejsebestillinger.

Travel Account
Plus

Direkte integration mellem løsning og rejsekonto.

Fast
Track

Bilag og rejseafregninger direkte til godkendelse.

Single
Sign-on

Log ind på din web-løsning én gang for alle.

Sådan kommer du nemt i gang.

3 nemme trin til en mere simpel og digital hverdag.

Fordele for hele virksomheden

"Medarbejderne skal ikke længere gå og huske på hvilke kvitteringer, der passer til hvilke transaktioner, og hvilken sag transaktionen knytter sig til. Det ligger alt sammen i systemet klar til at blive behandlet."
Susanne Anker-Møller, Kammeradvokaten
Susanne Anker-Møller
Økonomichef hos Kammeradvokaten

Sådan kommer du i gang

Trin for trin med Acubiz

Book en demo eller ansøg

Book en online demonstration eller ansøg om First Card og Acubiz med det samme (du omdirigeres til Nordeas hjemmeside).

1

First Card-aftalen oprettes

Du modtager First Card-aftalen fra Nordea i e-Boks. Når aftalen er godkendt, modtager du en krypteret e-mail hvor de enkelte kortansøgninger kan sendes til (kortene modtages efter ca. 10 hverdage).

2

Acubiz-aftalen oprettes

Du bliver ringet op af Acubiz, I aftaler opsætning, og aftalen sendes til digital underskrift. Løsningen konfigureres og brugere, godkendere samt finansbrugere oprettes, hvorefter First Card kreditkortene integreres.

3

Ofte stillede spørgsmål

Er du allerede kunde hos Acubiz eller Nordea? Eller har du spørgsmål?

Du kan naturligvis stadigvæk få gavn af samarbejdet og vi svarer også gerne på spørgsmål.

Kontakt Acubiz på 2253 8800.

Din virksomhed skal være erhvervskunde hos Nordea for at kunne få løsningen.

Rigtig mange virksomheder kan have stor gavn af at kombinere firmakreditkort med en Expense Management service. Det giver overblik, kontrol og en lettere hverdag for brugere/kortholdere.

Derfor har vi pakket First Card firmakort og Acubiz Expense Management systemet sammen i et integreret setup til en attraktiv pris.

I indgår to separate aftaler med hhv. Nordea (kortløsningen) og Acubiz (afregningsløsningen).
Ja, Acubiz har kunder og brugere i 42 lande.
Nej, Acubiz sørger for at opdatere regler og satser.
De gemmes i Acubiz’ sikre servermiljø. Alle kunder tiltræder Acubiz’ databehandleraftale. Acubiz er ISAE 3402 Type2 certificeret.
Ja, I kan oprette alle de brugere I har brug for. Også dem uden kort.
Acubiz One understøtter Dansk, Svensk, Norsk, Finsk, Engelsk, Tysk, Fransk og Spansk. Det er telefonens sprogopsætning som styrer sproget i Acubiz One. Har man en telefon med et andet end de nævnte sprog, anvendes engelsk.
Med en Acubiz-løsning er support til “administratorbrugerne” hos kunden inkluderet i abonnementet. Slutbruger-support står kunden selv for.

Book en demo

Book en gratis og uforpligtende online demonstration på 30 minutter.

Har du spørgsmål?

Læs ofte stillede spørgsmål her på siden eller besøg Acubiz’ supportside eller First Cards supportside. Har du allerede en Acubiz-løsning, First Card firmakort eller begge dele, kan du stadig kontakte os og høre om mulighederne.

Om First Card

First Card er Nordeas betalingsløsning til nem og effektiv håndtering af virksomhedens indkøb og udlæg. Din virksomhed får styr på omkostningerne, hurtig og sikker administration af rejseafregninger samt mere tid til andre ting. 

Om Acubiz

Acubiz forenkler de administrative processer omkring udgifter, udlæg, kørsel, tidsregistrering og komplette rejseafregninger. Det bliver nemt og overskueligt med Acubiz’ cloud-baserede Expense Management løsning og app’en Acubiz One.

Kontakt os

Gratis og uforpligtende