EDI Konsulent med speciale i kreditkortintegration

Vil du være med til at optimere fremtidens digitale Expense Management?

Så er du måske vores nye kollega!

Acubiz A/S er en vækstvirksomhed, der gennem snart 18 år, har specialiseret sig i udvikling af Expense Management med produktet Acubiz EMS. Organisationen er gearet til fortsat vækst, og ekspanderer kraftigt inden for vores forretningsområde. Acubiz har en klar ambition om at være en af de førende udbydere af Expense management.

Derfor ønsker vi nu at udvide organisationen med en EDI konsulent til at skabe funktionelle integrationer til finansielle IT-systemer.

Med reference til lederen for Customer Relations er dit primære ansvar at opsætte nye EDI integrationer samt vedligeholde og supportere eksisterende setups. Det er vores målsætning at have en tæt relation med vores samarbejdspartnere og leverandører. Derfor skal du også være en katalysator i disse samarbejdsrelationer, så vi sikrer, at vi tilbyder vores kunder solide og fremtidssikrede interfaces.

Dine arbejdsopgaver i hovedtræk:

Dine typiske arbejdsopgaver vil være følgende:

  • Opsætning af filudveksling, herunder kryptering og tilsikring af leverancen via test
  • Overvågning og drift af filleverancer
  • Varetagelse af kontakten til banker, leasingselskaber, rejsebureauer mm.
  • Omdrejningspunktet for leverandører af eTransaktioner

 Dine faglige kompetencer:

Vi forestiller os, at du har en relevant teknisk uddannelse bag dig, og min. et par års erfaring fra en tilsvarende stilling. Her har du tilegnet dig følgende kompetencer:

  • Solid erfaring med EDI i relationer til ERP systemer og kreditkort
  • Indgående kendskab til den finansielle sektor, herunder integration til kreditkort
  • Har erfaring i rollen som kontaktperson og facilitator i eksterne samarbejdsrelationer
  • Gode sproglige kompetencer i både dansk og engelsk

Dine personlige egenskaber:

  • Du har et godt overblik, og er struktureret i din planlægning i en travl hverdag
  • Du er detaljeorienteret og vedholdende i din arbejdsstil
  • Du er udadvendt og løsningsorienteret i din samarbejdsform
  • Du er ansvarlig og sætter en ære i at levere et godt håndværk

Om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning og er en af Danmarks største på området. Vi er et team på 35, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Blandt vores godt 620 kunder er Astellas Pharma, J. Lauritzen, Saxo Bank, ISS, Uhrenholt, Kammeradvokaten og Pandora.

Din Ansøgning

Human Power bistår os i rekrutteringsprocessen. Din ansøgning samt CV skal du sende til helle@human-power.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Helle Jensen på 5152 6372.

Vi indkalder løbende til samtale.