LOPI styrker deres medlemmer med digital løsning til udgiftshåndtering
Vi kan med glæde meddele, at vi har indgået et partnerskab med LOPI – Lokale Pengeinstitutter. Partnerskabet betyder, at LOPI’s medlemmer nu kan gå til markedet med Acubiz i værktøjskassen.
LOPI en forening for 46 lokale banker, sparekasser og andelskasser i Danmark, Færøerne og Grønland. Blandt mange andre ting, stiller LOPI det fælles betalingskortkoncept, LOPI Mastercard, til rådighed for sine medlemmer. Det er i samspillet med firmakortet, Mastercard Business, at Acubiz for alvor kommer til sin ret.
Ved at benytte Acubiz som mellemled, er det muligt at forbinde Mastercard Business med kundens økonomisystem. Dermed digitaliseres og automatiseres udgiftens rejse, fra det øjeblik den opstår til det øjeblik den bogføres. Det mindsker det administrative arbejde med håndtering af udgifter markant – både i forhold til ressourcer og tid.
Der er glæde at spore hos begge parter:
I LOPI er vi meget optaget af at give vores medlemmer de bedste forudsætninger for at drive virksomhed. Det gør vi på mange måder. Én af dem er ved at stille værktøjer til rådighed, så vores medlemmer kan hjælpe deres kunder med at frigive mere tid i hverdagen gennem administrative lettelser. Kombinationen af vores Mastercard Business firmakort og Acubiz’ app til udgiftshåndtering er et glimrende eksempel på, hvordan vi lykkes med det. Vi glæder os til at se partnerskabet folde sig ud

Vi kan ikke vente med at komme i gang med dette partnerskab. Vi er sikre på, at det bliver givende og godt for begge parter. Vi har haft en fremragende dialog med LOPI, hvor vi hele vejen igennem følte, at de forstod vores forretning og de fordele, som en digital proces til styring af udgifter medfører. De har undervejs været meget opsatte på at stille Acubiz til rådighed for deres medlemmer, og vi glæder os meget til samarbejdet med de lokale banker og sparekasser