Sådan bruger vi Acubiz

Vi kan håndtere udlæg, køb på firmakort, tid, kørsel, omkostningsfakturaer, diæter og mere. Acubiz er anvendeligt for hele organisationen.

Indhold

Acubiz har mange anvendelsesmuligheder. Vi plejer at sige; når der drives forretning, opstår der udgifter. Vi kan både håndtere udlæg, køb på firmakort, tid, kørsel, omkostningsfakturaer, diæter og mere. Dermed er Acubiz anvendeligt for hele organisationen – både medarbejdere i salg, udvikling, finans, marketing, HR, kundesupport osv.

Det er vi selv et levende eksempel på. Her kommer lidt fortællinger fra egne rækker om, hvordan diverse Acubiz funktioner tages i brug af forskellige medarbejdertyper:

Sådan bruger vi Acubiz

Martin fra Marketing

Mange omtaler systemer som vores som “rejseafregningssystemer”. Og ja, Acubiz anvendes ofte ifm. rejser, men vi kan anvendes til alle mulige forskellige former for medarbejderrelaterede udgifter. Jeg anvender også Acubiz på farten, men i høj grad også på kontoret. På farten håndterer jeg f.eks. kørsel til et event eller køb af kaffe, frokost mv. På kontoret køber jeg, qua min rolle i marketing ,f.eks. både softwareabonnementer og merchandise på mit firmakort. Så Acubiz kan anvendes af alle medarbejdertyper på kontoret – ikke kun dem på landevejen med mange udlæg.

Tanja fra Finans

Jeg bruger Acubiz til mange forskellige ting. Det, som jeg oftest bruger Acubiz til, er scanning af fakturaer og videresendelse til rekvirenter og godkendere samt bogføring, da eksportfiler kan importeres i vores regnskabsprogram. Derudover bruger jeg det også til søgning af fakturaer fra leverandører. Tilsidst bruger jeg det også til tidsregistrering og registrering af private udlæg.

Palle fra Udvikling

Når jeg foretager køb på mit firmakort, havner det automatisk i Acubiz. Jeg kan også indscanne boner/faktura for firmarelaterede udlæg igennem AcubizOne og klarmelde udlæg til godkendelse via AcubizOne eller webbrowser. Derudover tidsregistrerer jeg den mængde tid, jeg har anvendt på kunde- og udviklingsprojekter. Jeg registrerer også ferie via AcubizOne, da Acubiz giver mig overblik over antal afholdte feriedage.

Frederik fra Salg

Da jeg tit er på kundebesøg, bliver Mileage funktionen brugt næsten dagligt. Det er super rart at have et digitalt værktøj til at udregne ens kørsel, så man ikke selv er tvunget til at regne det ud. Ellers bruger jeg også Expense funktionen til de udlæg, som jeg kan have i forbindelse med kundemøder, om det er en kop kaffe, en frokost eller noget helt tredje, så er det bare super nemt at komme af med via app’en. Hvis man sidder i en virksomhed, hvor processen med udlægsbilag bliver gjort manuelt, så er dette en helt ny verden.

Kasper fra Customer Relations

Jeg bruger selv Acubiz i forbindelse med mine køb på firmakreditkortet, hvor jeg tager billeder af kvitteringerne på købstidspunktet – og så skal jeg ikke tænke mere over det. Yderligere features jeg benytter er tidsregistrering i vores Time modul, samt godkendelse af leverandørfakturaer. 

Det er super, at I har styr på processerne!

Hvis I på et tidspunkt skal kigge jeres processer efter i sømmene, så har vi lavet et lille opslagsværk, som I eventuelt kan kigge i.

Hvis du udfylder formularen nedenfor, så sender vi et eksemplar til dig.

Den ultimative guide til: Expense Management
For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Godt at høre, at I har mestret Expense Management!

Lorem ipsum…

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Få en gratis demonstration

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.

Gratis og uforpligtende

For at udfylde formularen, skal du først acceptere vores marketing cookies.
Klik her for at tilpasse dine valg af cookies.