Arbejdet i supporteamet hos Visma Acubiz
Hvad er din rolle i Customer Relations?
Min rolle er i vores support, som foregår både på telefon og på email. I supporten består vi af et team på tre, hvor vi dagligt hjælper alle vores superbrugere af Acubiz med de udfordringer, de måtte have. Det kan være alt fra opsætning, eksport til økonomisystemet mv.
Derudover bruger jeg også en stor del af min dag på at lave opsætninger mellem Acubiz og de banker vi samarbejder med, så alle vores kunders transaktioner kører korrekt igennem.
Hvordan er det at være Visma Acubiz’ stemme udadtil?
Det er super fedt at kunne være den første person som vores pro brugere får fat i, når de kontakter os – både på mail og på telefon. Det er rart at vide, at man kan gøre en forskel for kunderne og hjælpe til hvis der er noget, der ikke fungerer, som det skal. Jeg synes Acubiz er super fedt og jeg ønsker at vores kunder skal have det på samme måde.
Opbygning af stærke kunderelationer
Hvad er din bedste kundeoplevelse?
Jeg har haft mange gode kundeoplevelser. Vi har generelt nogle super søde kunder, men det der altid gør mig gladest er, når man taler med en kunde man efterhånden har lært at kende. Jeg har én kunde, som jeg altid genkender nummeret på og som jeg altid bliver rigtig glad af at tale med. Det er er en super fed følelse og gør også, at jeg elsker mit arbejde endnu mere.

Hvilke spørgsmål får du oftest fra dine kollegaer?
Ud over spørgsmål omkring mit overforbrug af Vismas mentos, så får jeg oftest spørgsmål omkring forskellige features i Acubiz. Eller spørgsmål omkring eventuelle udfordringer som vi har mulighed for at teste hos os. Vi har som oftest en tættere dialog med kunderne end vores udviklingsteam – derfor sparer de ofte med os hvis der er noget der kan give udfordringer, som vi kan give en tilbagemelding på.
Fra kundehenvendelsen til problemets løsning
Hvordan er processen omkring at løse kunders udfordringer?
Kunder henvender sig i første omgang til os. Så opretter vi en sag og tager den internt i vores team. Hvis vi kan løse udfordringen, gør vi det med det samme. Hvis der skal mere til, indgår vi i dialog med vores implementeringskonsulenter, da de er meget dygtige til systemet. Hvis sagen ikke er løst, sender vi den til sidst videre til vores udviklingsteam.
Hvad kan kunden forvente af Acubiz, hvis de har behov for hjælp?
Kunden kan altid forvente, at vi vil gøre alt hvad vi kan for at hjælpe og løse den udfordring, som de måtte have. Vi er her for at hjælpe vores kunder – også selvom det er noget som vi ikke kan afhjælpe med det samme. Vi sørger for, at udfordringen lander hos de rigtige mennesker der kan løse den, så vores kunder kan komme hurtigt videre.
Kan du nævne en sjov ting omkring dig selv?
Ud over mit arbejde, er min musik det mest organiserede i mit liv. Min Spotify står snorlige fordelt på 58 playlister, og jeg har nu også udvidet til at starte en samling af vinylplader.