Hvad er sagsstyring?
Med Acubiz kan du holde et struktureret overblik over sags- og projekttimer. Det giver mulighed for bedre ressourcestyring, og det er rart for både medarbejder og ledelsen at have overblik over sager og projekter.
Hvilke fordele har et system til sagsstyring?
Sagsstyringssystemer er et unikt værktøj til at få fast greb om dine projekter i virksomheden. Her er et udpluk af fordelene:
- Du kan samle dine sager og projekter i ét system.
- Du kan oprette dine projekter med få klik.
- Du sparer tid.
- Du får mindre administrativt arbejde og papirnusseri.
- Du bliver udstyret med strukturelt overblik.
- Du kan ofte registrere flere timer end forventet – og dermed fakturere for flere.
Hvem er sagsstyring særligt brugbar for?
Sagsstyring er særligt brugbart for håndværkere. Håndværkere har ofte flere igangværende projekter på én gang. Her er det guld værd at have et let overskueligt overblik over de forskellige sager.
Det gælder lige fra materialeforbrug, dokumentation og tidsregistrering.
De fleste håndværkere vil gerne slippe for det tidskrævende papirarbejde, og her er et system til sagsstyring helt oplagt. Systemet sparer virksomheden tid ved skrivebordet, som i stedet kan bruges på det gode håndværk.
Med tidsregistrering af projekttimer direkte i lommen via mobilen får virksomheden i de fleste tilfælde flere timer registreret, fordi det ikke glemmes i forbifarten. Det betyder også, at der bliver faktureret mere tid – og det kan mærkes på bundlinjen.
Virksomheden får et større overblik over projektet og de timer, der er anvendt til en sag, når timerne bliver registreret. Timerne kan registreres fra mobilen og kan derfor nemt registreres løbende med få klik.
Et konkret eksempel på en API
En API kan illustreres som en tjener. Tjeneren tager imod bestillingen fra gæsten og videregiver den til køkkenet. Dernæst leverer tjeneren maden fra køkkenet til gæsten.
En API kan også illustreres gennem et af ovenstående eksempler. Fx hvis du har købt en vare i en online tøjbutik. Den vare skal leveres, og du har muligheden for at vælge leveringsmetoden blandt forskellige fragtfirmaer. For at du kan få leveret varen i sidste ende, kræver det, at tøjbutikken kommunikerer med fragtfirmaets API og derigennem får adgang til oplysninger angående leveringssted. API’et er i dette tilfælde den grænseflade der giver tøjbutikkens hjemmeside eller app adgang til fragtfirmaets data, så du kan vælge det udleveringssted der passer dig.
Vil du vide mere?
Er du nysgerrig på at få mere at vide om vores system til registrering af timer på sags- og projektniveau direkte via en app på din mobil? Så er du velkommen til at tage fat i os.
Vi demonstrerer gerne, hvordan Acubiz kan hjælpe dig med at få det bedste overblik over dine sager og projekter og dermed også din økonomi.