Acubiz søger 2 selvstændige og initiativrige sælgere med højt drive

Vil du være en del af en dynamisk vækstvirksomhed, som er landets førende udbyder inden for Expense Management? Og har du de salgsevner, der skal til for at sælge fremtidens digitale afregningsløsning? Så læs mere her…

Acubiz tilbyder en spændende og ambitiøs arbejdsplads, hvor nytænkning og konstant udvikling er i fokus. Vi giver dig mulighed for at udvikle din faglighed og åbner dørene op for en digitaliseringsverden præget af højt tempo og fleksibilitet.

Om jobbet

Som Sales Manager vil dine primære opgaver være at udvide Acubiz’ kundekreds ved nysalg af vores cloud- og appbaserede afregningsløsning samt etablere og fastholde et salgsnetværk på det danske B2B marked. Med reference til vores CSO skal du i rollen som kørende sælger være med til at sikre salg og leadgenerering, og du kommer til at arbejde tæt sammen med resten af vores salgsteam i både Danmark, Sverige og Finland.

Vi opfordrer dig til at sende os din ansøgning lige meget, hvor du har bopæl, da vi søger sælgere, der kan skabe et netværk i flere udvalgte dele af landet både Fyn, Jylland og Sjælland.

Kompetent og energisk salgsprofil

Du har professionel salgserfaring, og vi ser gerne, at det er med en baggrund inden for digitale løsninger, økonomisystemer og/eller regnskab. Det er derfor vigtigt at du både har en økonomisk forståelse, samt gode tekniske færdigheder, hvor et kendskab til SaaS services vil være en fordel. Du har måske en relevant uddannelse inden for salg, økonomi og/eller marketing. Dog er din uddannelsesmæssige baggrund ikke afgørende, så længe du er passioneret og arbejder med et salgsdrive, der sikrer et effektivt samarbejde med mange forskellige kundegrupper.

Hvem er du?

Vi leder efter en udadvendt og handledygtig sælger, der motiveres af en dynamisk hverdag med selvopsøgende arbejde. Du besidder et åbent og udviklende mind-set, og du mestrer evnen til at kommunikere professionelt, netværke og agere i alle former for kontakt med potentielle kunder. Din hverdag kommer til at foregå ude hos kunderne, og det er derfor vigtigt, at du arbejder struktureret, selvstændigt og evner at planlægge din arbejdsdag med det formål at skabe de bedst mulige resultater.

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV til CSO Kim Pawrup på: kpa@acubiz.com. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til samme mail eller på tlf: +45 28 11 13 36

Mere om Acubiz A/S

Acubiz leverer virksomhedsløsninger til elektronisk rejseafregning, tidsregistrering og fakturahåndtering og er en af Danmarks største på området. Acubiz er et team på +40 passionerede medarbejdere, som holder til i moderne kontorer i Birkerød. Acubiz har ligeledes repræsentation i Sverige og Finland. Blandt vores 1200 kunder er J. Lauritzen, ISS, Louis Poulsen og Pandora.