Udgifter – Køb på firmakort og udlæg

Registrering af udgifter og udlæg med Acubiz One

Funktionen Udgifter gør det nemt at registrere og sende kvitteringer til godkendelse direkte fra mobilen. Det eneste du skal gøre er at tage et billede af din kvittering. Få sekunder efter har du klaret din udlægshåndtering – både ved kontantkøb og køb på firmakreditkort. Slut med at gemme stakkevis af gamle kvitteringer og manuelt arbejde.

Reducér administrativt arbejde med 80%

Automatisk match med kreditkorttransaktionerne

Nu behøver du ikke længere at bøvle med manglende kvitteringer og indtastning af udgifterne manuelt i skemaer og regneark.

Øjeblikkelig registrering og digitalisering af medarbejderudgifter gør både processen mere effektiv og fleksibel for medarbejdere såvel som økonomiafdelingen og ledelsen.

  • Registrér en udgift og digitalisér kvitteringen med få klik
  • Gælder både køb på firmakreditkort, private udlæg og kontantkøb
  • Slut med manuel registrering i skemaer og regneark
  • Automatisk match med kreditkorttransaktionerne
  • Sikker digital opbevaring af kvitteringerne
  • Send direkte til godkendelse med Fast Track

Effektiv håndtering af medarbejderudgifter med Acubiz One

Acubiz One: Udgifter
Udgifter

Udlæg og køb på firmakreditkort.

Acubiz One: Kørsel
Kørsel

Track automatisk eller manuelt.

Acubiz One: Udgifter
Diæter

Rejsegodtgørelse.

Acubiz One: Tidsregistrering
Tidsregistrering

Timer, ferie, og fravær.

Acubiz One: Kørsel
Godkendelse

Enkelttransaktioner og rejseafregninger.

Fordele for hele virksomheden

Medarbejderen

  • Mobil og digital håndtering af udgifter
  • Alle udgifter er samlet ét sted
  • Automatisk match med kreditkorttransaktionerne
  • Afregn hvor som helst og når som helst

Økonomiafdelingen

  • Modtag medarbejderbilag til tiden - slut med at rykke for bilag
  • Hurtig tilgang til bilag
  • Valide og præcise data samt overblik

Ledelsen

  • Overblik
  • Gennemsigtighed
  • Øget effektivitet

Sådan fungerer det

Udgifter er en funktion i vores app Acubiz One til registrering af medarbejderudgifter (køb på firmakort, private udlæg og kontantkøb). Acubiz One er medarbejderens digitale arbejdsredskab, og følger med din Acubiz-løsning. Funktionen kan benyttes med vores Acubiz Professional, Acubiz Small business og Acubiz Corporate løsninger.

Sammenlign vores løsninger eller kontakt os for at høre mere.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende