Udgifter – Køb på firmakort og udlæg

Registrering af udgifter og udlæg med Acubiz One

Funktionen Udgifter gør det nemt at registrere og sende kvitteringer til godkendelse direkte fra mobilen. Det eneste du skal gøre er at tage et billede af din kvittering. Få sekunder efter har du klaret din udlægshåndtering – både ved kontantkøb og køb på firmakreditkort. Slut med at gemme stakkevis af gamle kvitteringer og manuelt arbejde.

Reducér administrativt arbejde med 80%

Automatisk match med kreditkorttransaktionerne

Nu behøver du ikke længere at bøvle med manglende kvitteringer og indtastning af udgifterne manuelt i skemaer og regneark.

Øjeblikkelig registrering og digitalisering af medarbejderudgifter gør både processen mere effektiv og fleksibel for medarbejderen, økonomiafdelingen og ledelsen.

PRODUKTBLAD (PDF) 

Effektiv håndtering af medarbejderudgifter med Acubiz One

Acubiz One: Udgifter
Udgifter

Udlæg og køb på firmakreditkort.

Acubiz One: Kørsel
Kørsel

Automatisk eller manuel registrering.

Acubiz One: Udgifter
Diæter

Rejsegodtgørelse efter nationale takster.

Acubiz One: Tidsregistrering
Tidsregistrering

Time- og fraværsregistrering.

Acubiz One: Kørsel
Godkendelse

Rejseafregninger og enkelttransaktioner.

Fordele for hele virksomheden

Medarbejderen

Økonomiafdelingen

Ledelsen

Sådan fungerer det

Udgifter er en funktion i vores app, Acubiz One, til registrering af medarbejderudgifter (køb på firmakort, private udlæg og kontantkøb). Acubiz One er vores mobil-app og digitale værktøj til medarbejderne, og hører med til jeres Acubiz-løsning uanset hvilket setup der vælges.

Vi tilbyder løsninger og services til håndtering af medarbejderudgifter og til samtlige aspekter af processen omkring Expense Management. Vores løsninger kan kombineres på kryds og tværs, og jeres endelige setup afhænger af behov.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende