Acubiz One
Simpel bilagshåndtering på mobilen!

All-in-one app til bilagshåndtering – heriblandt registrering og godkendelse af medarbejderudgifter og timer. Acubiz One sætter fokus på dine behov og præferencer!

På et øjeblik klare du bilagshåndteringen – alt fra udlæg og diæter til kørsel og godkendelse, når du er på farten. Tilpas brugerflade i Acubiz One til dine præferencer – vælg hvad der skal vises på dit dashboard og skab genveje til dine foretrukne features.

Acubiz One er med et brugervenligt og informativt dashboard udstyret med praktiske funktionaliteter, som giver et hurtigt overblik og gør din bilagshåndtering overskuelig. Dashboardet kan vise:

  • Oversigt med ubehandlede transaktioner

  • Diagram over udestående

  • Forbrug og registreringer for udgifter, kørsel og timer

  • Historik over transaktioner

  • Godkendelsesstatus

Acubiz One klarer al bilagshåndtering og samler alle medarbejderudgifter, som skaber øget gennemsigtighed til fordel for både finans og den enkelte medarbejder.

Alt er samlet i én løsning, som letter bilagshåndteringen og er til stor glæde for hele virksomheden!