Acubiz EMS – Bilagshåndtering på computeren

Nem håndtering og administration for finans og adminbrugere

Hav det fulde overblik over virksomhedens transaktioner og udgifter. Klar alt fra finansgodkendelse, overførsel af data til jeres ERP-system til oprettelse og vedligeholdelse af brugere, dimensioner og kontoplaner. 

Tidsbesparende og mindre manuelt arbejde

Finans-bruger

Livet bliver nemmere som finansmedarbejder, da det med Acubiz EMS er nemt at holde overblik og samtidig slippe for kedeligt tastearbejde.

  • Hurtig finansgodkendelse
  • Overfør data direkte til jeres ERP-system
  • Overblik over hver enkelt transaktion
  • Afstemningsmodul til løbende afstemning
  • Hurtig fremsøgning af historiske bilag i forbindelse med revision

Admin-bruger

Slut med manuelle administrative processer og ekstra tastearbejde. Administrér jeres Acubiz-løsning direkte fra Acubiz EMS.

  • Opret og vedligehold brugere
  • Administrér dimensioner
  • Vedligehold kontoplan hurtigt og nemt
  • Vedligeholdelse af diæter, kørsel, lande samt valuta (Dette kan også gøres automatisk)
  • Alle punkter kan også styres direkte fra ERP-systemet via import til Acubiz

Fordele for hele virksomheden

Medarbejderen

Med vores mobil-app, er det nemt at sende udgifter og komplette rejseafregninger til godkendelse og bogføring hos finans. Det gælder bl.a. også registrering af timer, diæter og kørsel.

Medarbejderne bliver glade og mere omkostningsbevidste, og det bliver nemt at afregne løbende og til tiden.

Økonomiafdelingen

Få det fulde overblik i Økonomi. Det er slut med manglende bilag og ekstra tastearbejde, da afregningen sker løbende.

Finansgodkendelse og integration med jeres ERP-system gør det blot nemmere at håndtere og administrere virksomhedens medarbejderudgifter. 

Ledelsen

Fuld gennemsigtighed, overblik og korrekt grundlag for opfølgning på budgetter.

Når sammenspillet mellem de forskellige afdelinger og Økonomiafdelingen fungerer, giver det glade og tilfredse medarbejdere. Det afspejles ofte på bundlinjen, og gør det sjovere at være leder.

Hvilken løsning passer til dig?

Vi tilbyder 3 forskellige løsninger: Acubiz Professional, Acubiz Small Business og Acubiz Corporate. Valget afhænger af din virksomheds behov. Sammenlign vores løsninger eller læs mere om hver enkelt løsning, og hvilke services der kan kobles på for at procesoptimere yderligere.

Vil du vide mere? Kontakt os.

Få en online demonstration

30 minutter – når det passer dig.

Lad os ringes ved

Få os til at ringe dig op.

Lad os mødes

Hos jer eller os.

Gratis og uforpligtende